Strona 1 z 2

Skrzynia biegów

: wt paź 20, 2009 08:00
autor: Audik
Mógłby mi ktoś podrzucić jakieś foto jak wygląda sprawa uszczelnienia skrzyni biegów od strony sprzęgła,bo kumplowi w MK4 1.4 16V ucieka olej w dużych ilościach.

: wt paź 20, 2009 08:46
autor: miś fazi
fotek nie mam , ale tam jest tylko pierścień uszczelniający , dojście do niego jest po wyjęciu skrzyni i odkręceniu sprzęgła i koła zamachowego

: wt paź 20, 2009 09:32
autor: Audik
Czyli simering?,bo to ze skrzynie trza zrzucać to już się z tym pogodziłem:),jeszcze pytanie czy tarczy sprzegła uj nie strzelił...:/

: wt paź 20, 2009 09:38
autor: miś fazi
przy wyjmowaniu skrzyni , pasuje za jedną robotą wymienić tarcze docisk , po co za jakiś niewielki czas robić to ponownie , no chyba że masz to w miare nowe

[ Dodano: 20 Paź 2009 09:39 ]
jak tak lało olejem to tarcza może być zaolejona , w takim wypadku wymiana bardzo wskazana

Re: Skrzynia biegów

: wt paź 20, 2009 18:58
autor: tiktaczek1
Audik pisze:Mógłby mi ktoś podrzucić jakieś foto jak wygląda sprawa uszczelnienia skrzyni biegów od strony sprzęgła,bo kumplowi w MK4 1.4 16V ucieka olej w dużych ilościach.
Jesli olej wycieka ze skrzyni to jest typowa wada tych skrzyń najprawdopodobniej na 99% to nie uszczelniacz puszcza lecz uszkodzona skrzynia biegów ma peknieta obudowe na skutek zerwania nitów na mechanizmie róznicowym wiec przy takiej robocie niech sie nastawi na remont skrzyni biegów lub wymiane

: wt paź 20, 2009 19:29
autor: miś fazi
no chyba że tak , ale to już grubszy wydatek :bajer:

: wt paź 20, 2009 19:45
autor: wisełka87
Siema mam mały problem... mam golfa 2 rocznik 91 w automacie. od pewnego momentu zaczął się mały problem w momencie jazdy wskakuje mi na wysokie obroty i przy wrzucaniu na P (parking) jest to samo... czy mógł by mi ktoś poradzić o co chodzi i co muszę zrobić....

: wt paź 20, 2009 22:41
autor: Audik
No to pocieszenie,bo wyciek jest naprawdę konkretny,nawet na postoju dość spora plamka sie zrobi,a fakt że jak mu wylatał olej to jeździł dopóki nie usłyszał synchronizatorów.

: śr paź 21, 2009 10:20
autor: tiktaczek1
Audik pisze:No to pocieszenie,bo wyciek jest naprawdę konkretny,nawet na postoju dość spora plamka sie zrobi,a fakt że jak mu wylatał olej to jeździł dopóki nie usłyszał synchronizatorów.
to proponuje jak naszybciej wyciagac skrzynie i naprawic bo koszty naprawy beda rosły z kazdym km przejechanym a moze doprowadzic do zablokowania kól w czasie jazdy

: śr paź 21, 2009 11:40
autor: Audik
A powiedz mi z czego się zerwały te nity i rozwaliły obudowę?,bo raczej to nie tak samo z siebie.

: śr paź 21, 2009 14:29
autor: tiktaczek1
Wada fabryczna zle dobrany materiał na nity
wiek starczy dla takiej skrzyni to ok 120tys km i nity spadaja jak sliwki po burzy :hmm:

: czw paź 22, 2009 00:14
autor: Audik
Dociągneła do 146 aże.

: czw paź 22, 2009 07:35
autor: pavulon78
A z którgo roku jest to auto? Bo problem zrywających się nitów w mechaniźmie różnicowym rozwiązano w 2001 r. Jak auto jest młodsze to raczej to nie zerwane nity. Mi jak padło uszczelnienie prawej półośki to rano pod samochodem miałem kałużę o średnicy 70 cm. Ze szkrzyni zeszło półtora litra oleju przez jedną noc.

: czw paź 22, 2009 12:05
autor: Audik
Furmanka jest z 98r. ale doszliśmy do wnosku że jak już skrzynia będzie wywalona,i ocenimy rozmiar zniszczeń to wtedy zadecydujemy co robić,ale w razie W skrzynia będzie czekać,tylko kto wie co sie kupi,sam osobiście wolał bym to naprawić,bo wtedy wiesz co masz.