Strona 1 z 1
Mk3 1,4 ABD
: pn paź 19, 2009 18:58
autor: wolny83
Witam.Panowie pomozcie bo niemam juz siły.W maju mialem przekladke silnika wszystko bylo oki przez 5 miesiecy silniczek hulal jak tralala
,po jakims czasie zalwazylem nie pokojace objawy sinik skakal na obrotach po odpaleniu chodzil na 3-gary tak jak by go dlawilo(zalewało) nie dalo sie nim jezdzic dopoki sie nie nagrzal zalwazylem tez ze do oleju dostwalo sie paliwo olej(10W40) kopicł okropnie na czarno,po odkreceniu swiec okazalo sie ze swiece sa okopcone,oleju nie bral ani grama,spalanie sie troche zwiekszyło.Postanowilem ze kupie nowa sonde lambda wymienie filtr oleju a takze olej tez na 10W40.Wymienilem to 4 dni temu i ten sam problem powrocil znowu,na poczatku wszystko bylo oki a teraz znowu to samo
: pn paź 19, 2009 19:03
autor: miś fazi
a kable zapłonowe nie mają przebić ?
[ Dodano: 19 Paź 2009 19:05 ]
nie spalona dokładnie benzyna może dostawać się do oleju , zwłaszcza jak nie chodzi na któryś cylinder , problemem u Ciebie będzie coś z zapłonem
: pn paź 19, 2009 19:10
autor: wolny83
Kable zaplonowe wymienialem nie caly 1rok-temu i nie mam zielonego pojecia czy sa dobre,nawet nie wiem jak sprawdzic czy sa dobre.Zalwazylem tez ze mam caly tyl w sadzy,tablice rejestracyjna,szybe,maske
: pn paź 19, 2009 19:12
autor: miś fazi
w ciemności popryskaj je wodą , zaraz zobaczysz przeskakujące iskierki , jeśli tak to je wymień , sprawdż kopułkę , palec , zapłon
: pn paź 19, 2009 19:16
autor: piteR-ek
Jak zalewa to może też być wina źle wyregulowanego czujnika TPS
: pn paź 19, 2009 19:16
autor: wolny83
oki sprwdze zaraz dodam tez ze jak wymienialem przewody wymienilem takze caly aparat zapłonowy+palec+czujnik halla.Zaraz schodze do garazu i sprawdzam te kable i daje znac
: pn paź 19, 2009 19:20
autor: miś fazi
wolny83 pisze:oki sprwdze zaraz dodam tez ze jak wymienialem przewody wymienilem takze caly aparat zapłonowy+palec+czujnik halla.Zaraz schodze do garazu i sprawdzam te kable i daje znac
a pamiętasz jakiej firmy ?
: pn paź 19, 2009 19:30
autor: wolny83
Bylem teraz w garazu i zalwazylem ze iskrzy w nie ktorych miejscach najbardziej na kablu ktory idzie do tej srebnej skrzynki(bodajze cewka)nie jestem pewny czy to tak sie nazywa.Nie mam zielonego pojecia jakiej sa firmy te kable
co to jest czujnik TPS?
: pn paź 19, 2009 19:39
autor: miś fazi
czujnik TPS to potencjometr przepustnicy , a jak Ci iskrzy , to masz przynajmniej częśc powodu usterki , najpierw to usuń , kup części BERU
: pn paź 19, 2009 19:41
autor: wolny83
Oki.Kupie te kable BERU i jak cos to dam znac
pozdrawiam
[ Dodano: 23 Paź 2009 19:39 ]
Witam.Wymienilem kable zapłonowe na BERU i jak problem byl tak dalej jest
: pt paź 23, 2009 20:08
autor: jendrej83
a dobrze podpioles te kable?
: pt paź 23, 2009 20:14
autor: wolny83
jendrej83 pisze:a dobrze podpioles te kable?
Tak dobrze podpiołem
: pt paź 23, 2009 20:46
autor: pjk77
Sprawdz cisnienie sprezania oraz dokladnie poogladaj, czy nie ma jakiegos wycieku. Zobacz, czy plynu chlodniczego Ci nie ubywa. Czy ten silnik, to byl remontowany przed wlozeniem?
Sprawdz gruntownie uklad zaplonowy - zostaly Ci dwie rzeczy - cewka i rozdzielacz.
Zobacz na kompie, czy to komputer nie wariuje.
Sprawdz tez szczelnosc ukladu dolotowego, silniczek krokowy i TPS. Masz gaz?
Najpierw sprawdzilbym cisnienie, pozniej silniczek krokowy i iskierki oraz komputer.
: pt paź 23, 2009 20:51
autor: wolny83
nie mam gazu.Wycieku tez nie ma nigdzie,co do płynu chłodniczego to troche mi go ubywa ale kruciec mam nie szczelny