wibracje i szarpanie SDI
: ndz paź 18, 2009 20:40
Witam.
Mam polo 1,9 SDI z 2003 r. przebieg 98tys.
1) Pierwszy problem polega na tym, że podczas zapalania i gaszenia auta zatrzęsie silnikiem, odpala auto normalnie.
2) Przy ruszaniu w okolicach 1000-1300 obrotów czuję wibracje na pedale gazu lub raczej to są wibracje na podłodze pod kierownicą. Dodam jednak, że te wibracje powstają w momencie kiedy jak przy ruszaniu dodam gazu, obroty poskoczą i spadną (zupelnie normalne, bo różnie czasem się puszcza sprzęgło), jednak kiedy jak przy ruszaniu energicznie operuję pedałem gazu i sprzęgla w taki sposób że obroty nie spadną to tych wibracji nie ma.
3) Samochód był uderzony w lewy błotnik, błotnik został wymieniony, jednak to było 2 lata temu u poprzedniego właściciela.
Ja już jeźdzę z tymi wibracjami i szarpaniem silnika pół roku i nic się nie nasila ani nie osłabia.
Sprzęgło trochę bierze w górnej części, ale nie ślizga, bo jak robiłem próbę na 5 biegu i dodałem na maxa gazu przy obrotach 1600, to obroty nie rosły gwałtownie, była normalna zależność między przyrostem obrotów i predkości.
Co to może być?
Mam polo 1,9 SDI z 2003 r. przebieg 98tys.
1) Pierwszy problem polega na tym, że podczas zapalania i gaszenia auta zatrzęsie silnikiem, odpala auto normalnie.
2) Przy ruszaniu w okolicach 1000-1300 obrotów czuję wibracje na pedale gazu lub raczej to są wibracje na podłodze pod kierownicą. Dodam jednak, że te wibracje powstają w momencie kiedy jak przy ruszaniu dodam gazu, obroty poskoczą i spadną (zupelnie normalne, bo różnie czasem się puszcza sprzęgło), jednak kiedy jak przy ruszaniu energicznie operuję pedałem gazu i sprzęgla w taki sposób że obroty nie spadną to tych wibracji nie ma.
3) Samochód był uderzony w lewy błotnik, błotnik został wymieniony, jednak to było 2 lata temu u poprzedniego właściciela.
Ja już jeźdzę z tymi wibracjami i szarpaniem silnika pół roku i nic się nie nasila ani nie osłabia.
Sprzęgło trochę bierze w górnej części, ale nie ślizga, bo jak robiłem próbę na 5 biegu i dodałem na maxa gazu przy obrotach 1600, to obroty nie rosły gwałtownie, była normalna zależność między przyrostem obrotów i predkości.
Co to może być?