Problem z obrotami na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kubik_GTC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 19:33
Lokalizacja: Tczew

Problem z obrotami na zimnym silniku

Post autor: Kubik_GTC » ndz paź 18, 2009 19:40

Mam problem z moim golfem 2 1.6-LPG zawsze gdy rano odpale to musze go gazowac ze 2 minuty bo w innym wypadku auto zgasnie .... wogole wtedy zawsze jest tak ze pali jakby na 3 gary tak jakos nie rowno ale jak sie troszeczke rozgrzeje jest juz ok trzyma obroty ladnie pali i jest git potem moge przez pol dnia go nie uzywac i jak ponownie go odpale to wszystko jest w porzadku. Nie wiem za co sie zabrac bo nie chce nie potrzebnie wszystkiego wymieniac moze ktos mial ten problem i potrafi mi pomuc

Przepraszam jesli ten temat juz byl ale nie moglem go znaleźć.



grymek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sie 05, 2009 20:09
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: grymek » ndz paź 18, 2009 21:45

Sprawdź w nocy jak jest ciemno czy przewody od świec nie mają przebicia tak samo z kopułkom, jak jest ciemno to zobaczysz delikatne iskrzenie i to będzie do wymiany.Najlepiej wymienić przewody świece palec i kopułkę, teraz jest zimno wilgotno i przez to tak może być że jak jest zimny to pali jakby na 3 gary a jak się zagrzeje to jest ok. :grin:



Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: patryk2340 » ndz paź 18, 2009 23:29

Kolego, odpalasz na pb czy na gazie?
Ogólnie silniki 1.6 nie cieszą się zbyt dobrą sławą, a wszystko przez to, że są zasilane awaryjnymi gaźnikami. Po kilkunastu latach po prostu padają. Poszukaj na forum, było naprawdę sporo o tych gaźnikach.

Sprawdź jaki masz silnik- jeżeli oznaczenie PN- to gaźnik pierburg 2ee, jeżeli RF- to pierburg 2e2. Któryś z kolegów wysyłał na maila przydatne skany, dzięki którym można było samemu pogrzebać i znaleźć usterkę. Niestety nie pamiętam nicku...


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Kubik_GTC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 19:33
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Kubik_GTC » pn paź 19, 2009 01:08

Na gazie nie odpalam bo mi gaz nie dziala (ale nawet gdyby dzialal to odpalal bym tylko na pb) wg kupilem te auto dopiero przed wczoraj wiec dopiero go poznaje.
Sprawdź jaki masz silnik- jeżeli oznaczenie PN- to gaźnik pierburg 2ee, jeżeli RF- to pierburg 2e2.
Hmm nie znam sie za super moze mala podpowiedź jak sprawdzic to oznaczenie ?



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » pn paź 19, 2009 02:23

Kubik_GTC pisze:Hmm nie znam sie za super moze mala podpowiedź jak sprawdzic to oznaczenie ?
Masz wybite na bloku silnika miedzy 3 i 4 cylindrem - numer silnika, 2 pierwsze literki (czasem tez cyfry i literki) opisuja typ silnika, np PN, RF, KR, EZ, PG, AAM itd :)
Ty bedziesz mial PN, RF albo z tego co pamietam EZ.


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
reanimat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 14:42
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: reanimat » pn paź 19, 2009 02:45

na obudowie paska rozrządu jest nalepka informacyjna z kodem kreskowym wytłuszczonym drukiem będzie podany kod silnika do wyboru masz takie kody:
EZ
EZA
RF
HM
PN



Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: patryk2340 » pn paź 19, 2009 17:17

Tutaj masz foty silników montowanych w mk2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571
RF różni się od PN np zieloną gruchą wiszącą na podszybiu (w RF) :grin:


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 263 gości