Kilka pytań po kupnie Golfa MK3 1,9 TDi '94
: śr lis 16, 2005 22:42
Witam
Ostatnio kupiliśmy Golfa MK3 1,9TDi, rocznik 1994, sprowadzony prosto z niemiec. Po kupnie pojawiło się kilka pytań. Korzystałem z opcji Szukaj, ale nigdzie nie dostawałem konkretnej odpowiedzi, więc postanowiłem zebrać wszystkie moje pytania do jednego tematu. Oto one:
1. Wskaźnik o temperatury prawie wogóle się nie podnosi, moze gdzieś na drugą kreskę. Po przejechaniu ok. 4km obydwa węże od chłodnicy (ten górny, jak i dolny) są ciepłe. Auto co prawda grzeje, ale moim zdaniem jest to trochę za niska temperatura. Przypuszczalnie jest to wina termostatu. Jeśli tak, to możecie mi powiedzieć, gdzie on się dokładnie znajduje i na co trzeba zwracać uwagę przy jego wymianie?
2. Czy to normalne, aby rurka idąca od filtra oleju do turbiny (chyba) była pordzewiała, czy też trzeba się zastanawiać nad jej wymianą.
3. Podczas jazdy polną drogą, w trakcie jak prawe tylne koło trafi na kamień słychać takie jakby uderzenie. Na normalnej asfaltowej drodze (dziurawej, jak to polskiej) tego nie słychać. Co może powodowej te stuki.
4. Czy nie ma żadnych problemów, ja się zamienia zegary z zegarem analogowym, na zegary z obrotomierzem? Czy na coś trzeba uważać, zwracać szczególną uwagę?
5. Czy wszystkie Golfy MK3 miały brzęczyk włączonych świateł, jak drzwi są otwarte? Bo z tego co wcześniej miałem szansę zobaczyć to każdy miał, chyba, że trafiały mi się takie wersje.
Pozdrawiam, Marek
Ostatnio kupiliśmy Golfa MK3 1,9TDi, rocznik 1994, sprowadzony prosto z niemiec. Po kupnie pojawiło się kilka pytań. Korzystałem z opcji Szukaj, ale nigdzie nie dostawałem konkretnej odpowiedzi, więc postanowiłem zebrać wszystkie moje pytania do jednego tematu. Oto one:
1. Wskaźnik o temperatury prawie wogóle się nie podnosi, moze gdzieś na drugą kreskę. Po przejechaniu ok. 4km obydwa węże od chłodnicy (ten górny, jak i dolny) są ciepłe. Auto co prawda grzeje, ale moim zdaniem jest to trochę za niska temperatura. Przypuszczalnie jest to wina termostatu. Jeśli tak, to możecie mi powiedzieć, gdzie on się dokładnie znajduje i na co trzeba zwracać uwagę przy jego wymianie?
2. Czy to normalne, aby rurka idąca od filtra oleju do turbiny (chyba) była pordzewiała, czy też trzeba się zastanawiać nad jej wymianą.
3. Podczas jazdy polną drogą, w trakcie jak prawe tylne koło trafi na kamień słychać takie jakby uderzenie. Na normalnej asfaltowej drodze (dziurawej, jak to polskiej) tego nie słychać. Co może powodowej te stuki.
4. Czy nie ma żadnych problemów, ja się zamienia zegary z zegarem analogowym, na zegary z obrotomierzem? Czy na coś trzeba uważać, zwracać szczególną uwagę?
5. Czy wszystkie Golfy MK3 miały brzęczyk włączonych świateł, jak drzwi są otwarte? Bo z tego co wcześniej miałem szansę zobaczyć to każdy miał, chyba, że trafiały mi się takie wersje.
Pozdrawiam, Marek