Strona 1 z 1

Problem VENTO z zaciskami 2tloczkowymi

: ndz paź 18, 2009 14:46
autor: marcinoGTI
Witam.

Szukalem troszke info o podobnym problemie ale nie znalazlem.
Zmienialem w zeszlym tygodniu zaciski w moim ventylu na zaciski gerlinga60 z audi s2 dwutloczkowe.Tarcze mam 280mm. Z tytulu tych zaciskow zalozylem takze kompletne serwo z pompami od vr6, uklad jest odpowietrzony prawidlowo ale problem pojawil sie przy hamowaniu. Pedal jest dziwnie miekki i dosc nisko lapie co moze byc przyczyna?

: ndz paź 18, 2009 15:58
autor: sas_gti
wyglada na zle odpowietrzenie jednak. Nie wiem czy zapowietrzyles pompę abs ale jej w prosty sposób nie odpowietrzysz.

: ndz paź 18, 2009 21:27
autor: marcinoGTI
sas_gti pisze:wyglada na zle odpowietrzenie jednak. Nie wiem czy zapowietrzyles pompę abs ale jej w prosty sposób nie odpowietrzysz.
W jaki sposob mozna to zrobic? Nie wiem czy ma to znaczenie ale po uruchomieniu silnika slychac takie jakby piszczenie (bzyczenie) natomiast po nacisnieciu pedalu hamulca kilka razy piszczenie (bzyczenie) znika na jakis czas :otepienie:

: wt paź 20, 2009 17:05
autor: sas_gti
brzęczy silniczek krokowy- tak ma być ale jeszcze to spradź. Dotknij go na zapłonie.
pompę ABS z tego co kojarzę odpowietrza sie VAGiem (specjalną procedurą odpowietrzania pompy abs). 100% pewnosci nie mam , niech ktos to potwierdzi.

: wt paź 20, 2009 17:10
autor: norek111
sas_gti pisze:pompę ABS z tego co kojarzę odpowietrza sie VAGiem (specjalną procedurą odpowietrzania pompy abs). 100% pewnosci nie mam , niech ktos to potwierdzi.
procedura jest na ADAKO