Witam.
Szukalem troszke info o podobnym problemie ale nie znalazlem.
Zmienialem w zeszlym tygodniu zaciski w moim ventylu na zaciski gerlinga60 z audi s2 dwutloczkowe.Tarcze mam 280mm. Z tytulu tych zaciskow zalozylem takze kompletne serwo z pompami od vr6, uklad jest odpowietrzony prawidlowo ale problem pojawil sie przy hamowaniu. Pedal jest dziwnie miekki i dosc nisko lapie co moze byc przyczyna?
Problem VENTO z zaciskami 2tloczkowymi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
W jaki sposob mozna to zrobic? Nie wiem czy ma to znaczenie ale po uruchomieniu silnika slychac takie jakby piszczenie (bzyczenie) natomiast po nacisnieciu pedalu hamulca kilka razy piszczenie (bzyczenie) znika na jakis czassas_gti pisze:wyglada na zle odpowietrzenie jednak. Nie wiem czy zapowietrzyles pompę abs ale jej w prosty sposób nie odpowietrzysz.
procedura jest na ADAKOsas_gti pisze:pompę ABS z tego co kojarzę odpowietrza sie VAGiem (specjalną procedurą odpowietrzania pompy abs). 100% pewnosci nie mam , niech ktos to potwierdzi.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości