Zaparowane szyby :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zaparowane szyby :(
Witam!!!
O to mój problem. Wracałem z pracy do domku, nadmuch był włączony na szyby, było ciepełko. Zostawiłem samochód na parkingu, za godzinke wyszedłem do samochodu a w samochodzie wszystkie szyby były (nie mało) zaparowane, gdy by był przymrozek bym miał dużo skrobania. Co robić?
O to mój problem. Wracałem z pracy do domku, nadmuch był włączony na szyby, było ciepełko. Zostawiłem samochód na parkingu, za godzinke wyszedłem do samochodu a w samochodzie wszystkie szyby były (nie mało) zaparowane, gdy by był przymrozek bym miał dużo skrobania. Co robić?
Torreto
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Przede wszystkim sprawdzic uszczelki przy drzwiach, szyber itd, jakims sposobem powietrze wpada do auta..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 17:24
- Lokalizacja: Starachowice / Kraków
Witam mam dosyć uciążliwy problem z moim Golfikiem III :/ Mianowicie strasznie parują mi szyby. Wsiadam do auta szyby w momencie są całe zaparowane tak przednie jak i tylne. Włączam nawiew na szybę przednią i temperaturę na maxa i wszystko powoli wraca do normy choć para nigdy nie schodzi do końca. Gdy choć na chwile zmniejszę temperaturę nawiewu albo jego intensywność (w końcu po chwili takiego grzania nie da się w aucie wysiedzieć) szyby znowu parują. Próbowałem wspomagać się chwilowym przecieraniem szyb ściereczką z mikrofibry i wtedy zauważyłem że para pozostawia po sobie tłuste smugi. Mam zamiar najpierw zabrać się za wymianę filtra kabinowego jednak najpierw muszę wymienić podszybie bo jest dziurawe nad filtrem i podejrzewam że lejąca się na niego woda w deszczowe dni może być przyczyną tego problemu. Zastanawiam się także czy nie jest to wszystko sprawą nagrzewnicy. Proszę o wasze opinie na ten temat bo nie chcę zabierać się za rozgrzebywanie połowy auta w celu dostania się do nagrzewnicy jeśli to nie będzie konieczne... Sorki za takie wypracowanie ale chciałem dokładnie opisać problem
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 17:24
- Lokalizacja: Starachowice / Kraków
No właśnie nad dywanikami też się zastanawiałem, mam jakieś lipne i do tego z materiału a nie gumowe więc na pewno chłoną wodę z racji że ostatnio pogoda nie najlepsza albo śnieg albo deszcz to na pewno nie są suche. A w kwestii płynu chłodniczego jest ok nie ubywa go na 100% bo ostatnio miałem problem z dziurawą chłodnicą i jestem wyczulony na tym punkcie co chwilę sprawdzam jego poziom i jest ok A z tego co mi wiadomo przy uszkodzonej nagrzewnicy płynu by ubywało tak?
[ Dodano: 27 Lut 2010 12:25 ]
Martwi mnie też że ta para na szybach jest tłusta a nie powinno tak być :/
[ Dodano: 27 Lut 2010 12:25 ]
Martwi mnie też że ta para na szybach jest tłusta a nie powinno tak być :/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... =parowanie tutaj masz jeszcze caly temat odnosnie parowaniu szyb .
mi parowaly niemilosiernie , jak zobaczyem filtr kabinowy to sie wystarszylem , kupilem nowy i problemy znikly .
W tym temacie amsz duzo porad
pozdrawiam
mi parowaly niemilosiernie , jak zobaczyem filtr kabinowy to sie wystarszylem , kupilem nowy i problemy znikly .
W tym temacie amsz duzo porad
pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 17:24
- Lokalizacja: Starachowice / Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 216 gości