Strona 1 z 1

[AFN] Pompa wspomagania, od czego pasuje.

: sob paź 17, 2009 14:39
autor: hx_malbork
Rozsypala mi sie pompa wspomagania, a cena nowej to dobre 500zl. Musi to byc pompa od AFNa? Czy pasuje od jakiegos benzyniaka? Pompy nie da rady juz zregenerowac bo sie doslownie rozsypala. Co grozi przy jezdzeniu bez wspomagania?

z gory dziekuje.

: sob paź 17, 2009 23:08
autor: jaszczur
hx_malbork, są 2 rodzaje ta http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
pasi z tego SEAT TOLEDO I (1L)
1995.12-1999.03
ta http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
VOLKSWAGEN CADDY II (9K9) 1996.01-

: ndz paź 18, 2009 10:52
autor: homsky
hx_malbork pisze:Czy pasuje od jakiegos benzyniaka
Nie pamietam teraz od których benzyniaków , ale pompa z AFNa wystepowała w kilku benzynach i dieslach , cały bajer polega na tym że w mk3 występowały chyba 4 rodzaje pomp , które głównie różnia sie tylko kierunkiem wyprowadzenia króćców oraz wielkością odsadzenia flanszy pod kółko pasowe ( czyli odleglość flanszy od korpusu pompy) , musisz szukac pompy od aut w których pompa napedzana była paskiem klinowym a nie wielorowkowym wspólnie z alternatorem , zwróc też uwagę na kierunek wyprowadzenia króćców żebys potem nie musiał kombinować z wężami olejowymi.

P.S. Chyba mam pompe wspomagania 100% sprawną która została mi z AFNa , musze tylko przekopać garaż , jesli jesteś zainteresowany to na PW

: ndz paź 18, 2009 11:03
autor: edzio
najważniejsze odsadzenie,reszta pasuje,czy aluminiowa,czy żeliwna wszystko jedno.

: ndz paź 18, 2009 20:50
autor: roman58

: ndz paź 18, 2009 21:28
autor: dj241
kolego odsadzeniem sie nei przejmuj jsli zbyt wiele sie nie różni od Twego , podrzucisz do warsztatu i Ci za piwo ustawią jak trzeba . a kwestia aluminiowa cy zeliwna to radze wziac zeliwna jest o wiele wytrzymalsza od jednorazówek aluminiowych