Strona 1 z 2

zegary MK II

: wt lis 30, 2004 20:20
autor: brajan
Dużo grzebania jest przy wymianie oświetlenia zegarka(tego w liczniku z obrotkiem),bo kupiłem i zegarek jest nieoświetlony.Ewentualnie jaka żarówa?

: wt lis 30, 2004 20:40
autor: allebazi
Na allegro znajdziesz jarzeniowke o barwie jakiej chcesz oraz filtr do odpowiedniego koloru
Pozdrawiam

: wt lis 30, 2004 23:48
autor: CHECIK
Aby się do niej dostać musisz wywalić radio,zdjąć osłone oświetlenia nawiewu-jest wciskana i tam masz kilka śrub od ramki kokpitu od zegarów które musisz wykręcić .Jeszcze jedna śruba jest pod klawiszem włączania świateł i jedna pod którymś z sześciu klawiszy do włączania min.przeciwmgielnych(nie pamiętam pod którym) .Jak wykręcisz te wszystki śruby to możesz wyciągnąć ramke kokpitu i zegary będą w zasięgu wzroku.Tam tylko odkręcisz dwie Sruby po lewej i po prawej które trzymają same zegary do kokpitu.Musisz wypiąć kostki z elektryką pod zegarami(dwie lub jedną w zależności od rocznika) .Przerabiałem to.

: wt lis 30, 2004 23:58
autor: Ciapul
wspolczuje pozniej z zalozeniem linki od predkosciomierza :) trzeba miec wparwna reke albo poprostu bardzo mala tak przynajmiej bylo u mnie jak wymienialem ta zarowne a koszt takiej zwyklej to cale 2 zl

: śr gru 01, 2004 16:53
autor: geno
CHECIK pisze:Aby się do niej dostać musisz wywalić radio,zdjąć osłone oświetlenia nawiewu-jest wciskana i tam masz kilka śrub od ramki kokpitu od zegarów które musisz wykręcić .Jeszcze jedna śruba jest pod klawiszem włączania świateł i jedna pod którymś z sześciu klawiszy do włączania min.przeciwmgielnych(nie pamiętam pod którym) .Jak wykręcisz te wszystki śruby to możesz wyciągnąć ramke kokpitu i zegary będą w zasięgu wzroku.Tam tylko odkręcisz dwie Sruby po lewej i po prawej które trzymają same zegary do kokpitu.Musisz wypiąć kostki z elektryką pod zegarami(dwie lub jedną w zależności od rocznika) .Przerabiałem to.
gosc ma racje... polac mu. ja na szczescie juz przez to przeszedlem :pub:

zegary

: śr gru 01, 2004 19:06
autor: brajan
CHECIK pisze:Aby się do niej dostać musisz wywalić radio,zdjąć osłone oświetlenia nawiewu-jest wciskana i tam masz kilka śrub od ramki kokpitu od zegarów które musisz wykręcić .Jeszcze jedna śruba jest pod klawiszem włączania świateł i jedna pod którymś z sześciu klawiszy do włączania min.przeciwmgielnych(nie pamiętam pod którym) .Jak wykręcisz te wszystki śruby to możesz wyciągnąć ramke kokpitu i zegary będą w zasięgu wzroku.Tam tylko odkręcisz dwie Sruby po lewej i po prawej które trzymają same zegary do kokpitu.Musisz wypiąć kostki z elektryką pod zegarami(dwie lub jedną w zależności od rocznika) .Przerabiałem to.
to,ja też przerabiałem parę razy.Chodzi mi o pdświetlenie samego kwarcu(zegareczka).?

: czw gru 02, 2004 21:02
autor: Qban
Witam Brajan!
Mam nadzieje ze troche Ci to pomoze!
http://www.blauertacho.de/doc/vw/Jetta2/tacho.htm

: czw gru 02, 2004 21:07
autor: allebazi
Mozna tak jak wyzej ale prosciej zalozyc przezroczysty filtr i kupic neonek o odpowiedniej dlugosci i kolorze np.widzialem na allegro.(ultrafiolety,niebieskie i inne.

: pt gru 03, 2004 23:23
autor: zed
Tez to przerabialem.Zmienialem te na jedna wtyke na wersje z obrotkiem.Oj trzeba miec wprawne raczki :chytry: wlasnie przy lince predkosciomierza szczegolnie.Powodzenia tez przy podlaczaniu przelacznika swiatel :pub:

Zmień od razu na niebieskie

: sob gru 04, 2004 12:22
autor: Petergo
Ja zamiast wymieniać żarówki to od razu sobie przerobiłem na niebieskie.Ale to rzecz gustu.No i jak byś mial problemy z linką to odkręć od silnika i ją lekko pociągni w kabince , a ja to chyba mam zgrabne łapy bo nie motałem się z linką :rotfl:

: ndz gru 05, 2004 17:10
autor: Iwan Groznyj
Witam. Mam pytanie przy okazji tematu podswietlenia zegarów w MK2...Czy ktos z was probowal zastapic standradowe zaroweczki od podswietlenia - 1,2W na jakies mocniejsze??? Czy sa w ogole takie zarowki - np. 1,5 albo 2W ktore zmiescilyby sie o otwory i oprawke standradowych zaroweczek???
Kiedys podobny manewr zrobilem w BMW E28 z tym ze zastapilem zarowki 3W i dalem 5W - efekt byl super:)))
Z gory dzieki za odpowiedz....

: ndz gru 05, 2004 22:08
autor: Petergo
Wydaje mi się że już lepiej pokombinować z diodami choć by białymi są bardziej wydajniejsze od żarówek. Spotkałem kiedyś żarówki 2w były one troszke dłuższe od standartowych (z demontażu) ale to był rarytas później juz nie moglem takich spotkać

: pn gru 06, 2004 00:15
autor: mustang7
są oryginalne żarówki 2w
spytaj w aso powinna to być groszowa sprawa

Zegary na diodach MKII

: pn gru 06, 2004 02:40
autor: djb
Iwan Groznyj pisze:Witam. Mam pytanie przy okazji tematu podswietlenia zegarów w MK2...Czy ktos z was probowal zastapic standradowe zaroweczki od podswietlenia - 1,2W na jakies mocniejsze??? Czy sa w ogole takie zarowki - np. 1,5 albo 2W ktore zmiescilyby sie o otwory i oprawke standradowych zaroweczek???
Kiedys podobny manewr zrobilem w BMW E28 z tym ze zastapilem zarowki 3W i dalem 5W - efekt byl super:)))
Z gory dzieki za odpowiedz....
Witam,

ja polecam zdecydowanie diody wmontowane w gorne rogi czarnej obudowy zegarow, swieca na krzyz na przeciwlegle zegary, efekt super :bajer: , zdjecie w zalaczniku

pozdr