Strona 1 z 1

problem z ukladem paliwowym

: pt paź 16, 2009 17:30
autor: pinki88
witam mam problem z układem K-Jetronik a dokładniej z pompką paliwową umieszczoną pod zbiornikiem. A problem wygląda tak: w czasie jazdy z pod podłogi zaczynam słyszeć dziwne "brzęczenie" najpierw co jakiś czas a potem przechodzi w ciągłe i tu zaczyna się problem bo silnik zaczyna przerywać (tak jak by mu brakowało paliwa) przejeżdżam jakiś kilometr i silnik gaśnie. wymieniłem pompkę i wszystko wróciło do normy ale po dwóch dniach zrobiło się to samo. W sumie tak rozwaliłem 3 pompki i nie wiem co się dzieje. Czy rozdzielacz może może być zepsuty i przez to takie problemy, dodam że po zamontowaniu sprawnej pompki z tłumika kapie woda (byc może to nie przepalone paliwo) czy też w zbiorniku mam wodę i zaciera się pompka.

: śr paź 21, 2009 01:28
autor: filip1818
witam podlacze sie pod ten temat gdyz mam taki sam problem w swoim kr

: śr paź 21, 2009 16:45
autor: tirsone
Hmm jeśli silniki macie nie swapowane to na 90% to nie problem z elektryką.

Pompki rozumiem zamienniki?


Może za mało paliwka w baku. Może przytkany filtr paliwa. Może powrót paliwa zatkany lub regulator ciśnienia.. Choć sam nie wiem czy za wysokie ciśnienie w układzie paliwowym może w jakiś sposób zaszkodzić pompce..

Chyba, że to zamienniki o wątpliwym stanie...

To co kapie z tłumika łatwo sprawdzić organoleptycznie. Ale na ogół jest to skroplona para wodna...

: śr paź 21, 2009 16:52
autor: HugokopteR
przerabialem ten problem u siebie

zabite sitko na pompie w zbiorniku

sprawdzcie to

jak macie syf w zbiorniku to dokladnie wypompujcie paliwko ze zbiornika, zostawcie az resztki paliwa ze zbiornika odparuja i pozostaly such syf odkurzeczem mozecie wyciagnac

u mnie ten zabieg pomogl

powodzenia

: czw paź 22, 2009 23:58
autor: filip1818
ja mam po swapie pompka orginal bosch filtr nowy

[ Dodano: 28 Paź 2009 23:59 ]
niestety czysczenie sitka nie pomoglo przez 1 dzien jakos jezdzila ale niestety dalej jest to samo. wie ktos co moze byc przyczyna