Ubytek płynu i brak ogrzewania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz sie 23, 2009 20:45
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Ubytek płynu i brak ogrzewania
Witam serdecznie,
kupiłem VW borę pod koniec sierpnia, wymieniłem pasek, pompę, olej itd. wszystko co mechanik zalecił. Odpowietrzył układ chłodzący. Po około 500km musiałem dolać płynu chłodzącego i dolewam do dziś. Mechanik mówił by czekać do chłodniejszych dni i obserwować problem. Zrobiłem do dziś ok 3,5tys. km. Wlałem ok 3,5l płynu i problem się dalej nie rozwiązał wręcz pogłębił. Mianowicie, zrobiło się zimno i po włączeniu ogrzewania i przejechaniu 30km marznę!!!!!!!!!!! W aucie jest zimno!!!!!!!!!
Wszelkie posty na forum a propos ucieczki płynu przeczytałem i sprawdziłem. Nie mam bąbelków w zbiorniczku, nie mam oleju w płynie itd. Temperatura silnika 90stopni.
Co zaproponujecie>? Czy tę układankę da się jakoś złożyć? Idzie zima.. nie zamierzam jeźdźć w rękawicach i czapce...
Autko WV Bora 1.9 116KM Climatronic
pomocy!
kupiłem VW borę pod koniec sierpnia, wymieniłem pasek, pompę, olej itd. wszystko co mechanik zalecił. Odpowietrzył układ chłodzący. Po około 500km musiałem dolać płynu chłodzącego i dolewam do dziś. Mechanik mówił by czekać do chłodniejszych dni i obserwować problem. Zrobiłem do dziś ok 3,5tys. km. Wlałem ok 3,5l płynu i problem się dalej nie rozwiązał wręcz pogłębił. Mianowicie, zrobiło się zimno i po włączeniu ogrzewania i przejechaniu 30km marznę!!!!!!!!!!! W aucie jest zimno!!!!!!!!!
Wszelkie posty na forum a propos ucieczki płynu przeczytałem i sprawdziłem. Nie mam bąbelków w zbiorniczku, nie mam oleju w płynie itd. Temperatura silnika 90stopni.
Co zaproponujecie>? Czy tę układankę da się jakoś złożyć? Idzie zima.. nie zamierzam jeźdźć w rękawicach i czapce...
Autko WV Bora 1.9 116KM Climatronic
pomocy!
- kornas2007
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:33
- Lokalizacja: wołomin
- patryk2340
- Carpe Diem
- Posty: 552
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Dokladnie. Problem znany bardzo dobrze na forum. Poszukaj troszq poczytaj a sam zobaczysz. Chocia moze lepiej nie trac czasu i jedz do mechanika.patryk2340 pisze:u mnie winna była wywalona uszczelka pod głowicą.
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz sie 23, 2009 20:45
- Lokalizacja: Dolnośląskie
dziś rano zrobiłem testy po nocnym czytaniu i przeglądaniu naszego forum.
A więc tak:
1. Rozgrzanie silnika do 90 stopni było dość problematyczne. Przejechałem rano ok. 13km i nie doszło do 90 (utrzymywało się na poziomie 80-85). Podjechałem na parking przed pracą i gazowałem troszkę. Doszło do 90 po ok. 2-3 minutach (3tys obrotu), wiatraki nie włączyły się.
2. Węże idące do nagrzewnicy: ciepłe prawy i lewy sprawdzam przy komorze silnika.
3. Górny wąż idący do chłodnicy ciepły, wylotowy zimny.
Rozmowa z mechanikiem = Zaczynamy od wymiany termostatu. Mówił, że przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą były by problemy z temperaturą i dużym ciśnieniem.
Co wy na to??
A więc tak:
1. Rozgrzanie silnika do 90 stopni było dość problematyczne. Przejechałem rano ok. 13km i nie doszło do 90 (utrzymywało się na poziomie 80-85). Podjechałem na parking przed pracą i gazowałem troszkę. Doszło do 90 po ok. 2-3 minutach (3tys obrotu), wiatraki nie włączyły się.
2. Węże idące do nagrzewnicy: ciepłe prawy i lewy sprawdzam przy komorze silnika.
3. Górny wąż idący do chłodnicy ciepły, wylotowy zimny.
Rozmowa z mechanikiem = Zaczynamy od wymiany termostatu. Mówił, że przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą były by problemy z temperaturą i dużym ciśnieniem.
Co wy na to??
- kornas2007
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:33
- Lokalizacja: wołomin
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
tylko wtedy jakby poszła przy kanale olejowym, wiec nie konieczniekornas2007 pisze:sprawdż korek od oleju jak uszczelka by poszła to miałbyś pianę żułtą na korku
Słuchaj jeżeli nagrzewa Ci się do 90 stopni i muwisz że jeden wąż od chłodnicy jest zimny to bardzo dziwne, nic tylko termostat zmienić na początek tak jak mechanik gada. Tylko dziwie się że silnik się nie grzeje więcej jak 90 bo przy niedziałającym termostacie raczej powinien łapać duże temperatury na postoju no ale różnie to bywa
[ Dodano: 16 Paź 2009 17:06 ]
nie wiem na jakiej zasadzie działa ta nagrzewnica w borze ale jeśli tak samo jak w mk2 to może być po prostu jakas zasyfiona w środku i po prostu się nie nagrzewa tyle że przepływa przez nią płyn - miałem tak w swoim parchu i też wcale nie grzał a była drożna bo jak wyjąłem to sprawdziłem, była po prostu brudna w środkulacky_luck pisze:2. Węże idące do nagrzewnicy: ciepłe prawy i lewy sprawdzam przy komorze silnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości