Problem z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Marian_NOL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:51
Lokalizacja: Olsztynek

Problem z gaźnikiem

Post autor: Marian_NOL » czw paź 15, 2009 21:08

Witam jestem tu nowy i to mój pierwszy post więc jeżeli był już taki temat z tam samym problem rozwiązaniem to proszę o podanie problem polega na tym że Golf "2" dużo pali na 3 litrach robię gdzieś z 10 km i przy bardzo spokojniej jeździe samochód nie wkręca się tak jak wcześniej mam wersję beż obrotomierza 89r 1,6 benz ale kręci mniej więcej z 4 tyś i brak mu mocy Jeżeli wiecie co to by mogła być to proszę o pomoc jeżeli coś wam będzie potrzebne do rozwiązania problemu to pytajcie w miarę możliwość będę starał się odpowiadać jeżeli będą potrzebne zdjęcia nie ma problemu idę i robię

[ Dodano: 15 Paź 2009 23:00 ]
?

[ Dodano: 15 Paź 2009 23:03 ]
?

[ Dodano: 16 Paź 2009 00:53 ]
Pomoże ktoś ?



Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: patryk2340 » pt paź 16, 2009 01:16

Kolego, najpierw standardowo- kiedy wymieniane świece, kable, kopułka, filtry?
Masz silnik na gaźniku, więc to też może być jego wina- potrzebna regulacja.

Poza tym aby wymiernie sprawdzić spalanie, najlepiej zalać do pełna i przejechać 100km, potem znów zalać i zobaczyć ile wejdzie. Wiadomo, że jak będziesz robił krótkie trasy po kilka km w takiej temp jak teraz, to spalanie wyjdzie astronomiczne


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Marian_NOL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:51
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: Marian_NOL » pt paź 16, 2009 01:54

Tego nie wiem golfa kupiłem jakieś 4 miechy temu to nie wiem kiedy to było wymieniane stało się to po przeskoczeniu rozrządu ale było wszystko idealnie ustawione i zaczęły się właśnie te kłopoty nie wiem jutro zobaczę ze świecami było też wymieniona poduszka pod gaźnikiem bo łapał lewego już. No ja wiem że więcej będzie palił ale beż przesady że na 3L będę robił 10 km po mieście i to nie dając więcej gazu niż 1/2 :cry:



Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: patryk2340 » pt paź 16, 2009 01:55

A jesteś pewien, że po przeskoczeniu rozrządu zawory nie zderzyły się z tłokami? Bo wtedy jeśli wogóle odpali to właśnie będzie mulił itp


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pt paź 16, 2009 07:35

Marian_NOL, tutaj popre kolegi patryk2340, jesli przeskoczyl rozrzad może być że zostały uszkodzone elementy zawory bądź same tłoki. poszukaj jeszcze tematów o takich silnikach, troche tego było. szukaj np o silnikach PN


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 16, 2009 08:27

Marian_NOL, podaj typ silnika lub gaźnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt paź 16, 2009 08:38

Albo zrób zdjęcie silnika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 336 gości