Załączanie Turbo MKII TD
: śr lis 16, 2005 01:38
Mam małe pytanie
Z racji tego,że nie miałem nigdy nic wspólnego z dieslami a tym bardziej z Turbo
nie zwracałem zbyt dużej uwagi na osiągi mojego zakupionego kilka miesięcy temu golfika.
Woził mnie z punktu A do B nie narzekałem na przyspieszenie ani ogólnie o komfort jazdy.
Aż do wczoraj...Myknąłem małą trasę ok 800km i niespodzianka...wyprzdzając kolumnę 4 tirów przekroczyłem 3700 na obrotomierzu i wcisneło mnie w fotel... zawsze wydawało mi się,że Turbo powinno się załączć wcześniej.Wcześniej wydawało mi się,że Turbo jest bo jest(przyspieszenie przyzwoite,a że nie bardzo je było słychać to myślałem,że ten typ tak ma)...ale się widać myliłem.Po tej małej przygodzie jeszcze kilka razy musiałem spróbować i zawsze w granicach 3700-3800 wciskało mnie wspaniale w fotelik
Stąd moje pytanie :Co może być przyczyną ,że tak późno się załącza?
silniczek RA + intercooler
Z racji tego,że nie miałem nigdy nic wspólnego z dieslami a tym bardziej z Turbo
nie zwracałem zbyt dużej uwagi na osiągi mojego zakupionego kilka miesięcy temu golfika.
Woził mnie z punktu A do B nie narzekałem na przyspieszenie ani ogólnie o komfort jazdy.
Aż do wczoraj...Myknąłem małą trasę ok 800km i niespodzianka...wyprzdzając kolumnę 4 tirów przekroczyłem 3700 na obrotomierzu i wcisneło mnie w fotel... zawsze wydawało mi się,że Turbo powinno się załączć wcześniej.Wcześniej wydawało mi się,że Turbo jest bo jest(przyspieszenie przyzwoite,a że nie bardzo je było słychać to myślałem,że ten typ tak ma)...ale się widać myliłem.Po tej małej przygodzie jeszcze kilka razy musiałem spróbować i zawsze w granicach 3700-3800 wciskało mnie wspaniale w fotelik
Stąd moje pytanie :Co może być przyczyną ,że tak późno się załącza?
silniczek RA + intercooler