[Mk2] Vw Golf Mk2 1.3 Da rade przerobic na wtrysk?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

[Mk2] Vw Golf Mk2 1.3 Da rade przerobic na wtrysk?

Post autor: krystian » śr lis 16, 2005 00:54

Heja.
Mam Vw Golfa MK2 1.3 + LPG na gazniku (Pierburg2E). Czy daloby rade go przerobic na wtrysk i ile mniej wiecej by to kosztowalo? Czy ktos juz przerabial takiego Golfa na wtrysk? Prosze o pomoc. Prosze pisac na GG 3002260

Tzn chodzi mi czy jak wsadze silnik np na pelnym wtrysku to bedzie smigac?



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr lis 16, 2005 09:55

Jak wymienisz silnik to tak plus komp i nowa instalacja gazowa.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » śr lis 16, 2005 13:38

Dołączam się do postu, też mnie coś takiego interesuje. Byłoby z tym trochę "grzebania". Na pewno trzeba:
1. założyć elektryczną pompe paliwa. (albo do zbiornika-trudniejsze)albo zewnętrzną np. jak w Poldku Trocku są.
2. Kolektor dolotowy+wtrysk (np. jednopunkt jak z golfa Mk3 1.4)
3. Sonda lambda+komputer (sonde można kupić i wspawać odpoweidnią naktętkę w którą wkręcimy sonde)
4. No i obudowa filtra powietrza i pewnie pare innych drobiazgów.
Nie robiłem tego ale przymierzam się, w zime nie chce mi się dłubać, ale szykuje się na wiosne. Jeśli ktoś to robił lub ma jakieś pomysły to bedziemy dzwięczni :pub:



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr lis 16, 2005 22:19

vario pisze:a ja mam takie pytanie.....po co ta robota?? co to da??
Ja tez ponawiam to pytanie. Przecież wtrysk nic nie zmieni. auto nie bedzie mocniejsze. Sam mam na wtrysq i czasami mam okazję jexdzić gaxnikiem i wcale nie ma różnicy. A we wtrysq dochodzą problemy z sondą. która nie chodzi tak jak w nowych i tak jak powinna. Poprostu szkoda roboty. A do tego przy przekładaniu weźcie pod uwagę prerobienie instalacji elektrycznej. Już na waszym miejscu wolałbym kupić cały silnik 1.6 na gaźniku, byłoby mniej roboty. A jak chcecie sie bawić to kupcie sobie 1.8 i wstawiajcie.


Obrazek

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr lis 16, 2005 23:06

po co to robić jak i tak na gazie jeździsz??


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » śr lis 16, 2005 23:46

najtaniej wyjdzie kupic caly silik + pompa+ komputer :) ale powiem tak trudno jest dostac kompa do 1.3i :] koszt calkowity ok 1200zl


_______________________________
www.stylepoznan.com

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr lis 16, 2005 23:49

Moim zdaniem wsadzać silnik 1.3 to naprawde nieopłacalne. Już lepiej naprawdę pobawic się z czyms mocniejszym.


Obrazek

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » czw lis 17, 2005 00:17

A przerobienie 1.8 na wtrysk... da to cos :?: :chytry:



anex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob paź 22, 2005 22:44
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: anex » czw lis 17, 2005 00:18

rozumiem osobe pytajaca.. to samo mam .. 1.6 gaznik.. bo chrzanic sie z gaznikiem nie ma sensu..


...***...

www.sd.oz.pl
zapraszam

Awatar użytkownika
Janosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 01:21
Lokalizacja: Obecnie Norwegia
Kontakt:

Post autor: Janosik » czw lis 17, 2005 00:31

Za duzo roboty lepiej kupic caly silnik albo jak kto ma taka mozliwosc auto (Ostatnio widzialem Mk II chyba z 91 1,8 na wtrysq za 2000 zlociakow)


A-point Audi Service Amsterdam

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » pt lis 18, 2005 15:56

Dlaczego przerabiać?- Dlatego że wtrysk jest dużo nowocześniejszy niż gaźnik, jest z nim dużo mniej problemów niz z Pierburgami (w większości starymi), no i wtrysk jest ekonomiczniejszy. Co do kosztów to myśle że sprawa mogłaby sie zamknąć 500-700 zł. Duzo części do przeróbki mozna kupić używanych. Jasne jak ktoś nie chce i nie ma ochoty lub nie umie się w to bawić to odradzam. Wszystko zależy w jakiej kondycji jest silnik bo jeśli zbliża sie jego koniec mechaniczny to rzeczywiście nie warto. Lepiej wrzucić 1.6 lub jeszcze lepiej 1.8. Mój motor jest w dobrej kondycji dlatego rozważam taka przeróbkę.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt lis 18, 2005 18:50

Ryś Stepowy pisze:est z nim dużo mniej problemów niz z Pierburgami (w większości starymi), no i wtrysk jest ekonomiczniejszy
A żebyś się nie ździwił że jest mniej problemów. Poczytaj na forum ile sie czasami trzeba narąbac z wtryskiem zwłaszcza 1.3 żeby chodził dobrze. JA pół roq walczyłem ino i w końcu jest jako tako jak bym chciał. A węź coś sam przy nim zrób. Nic nie zrobisz. A niech ci padnie sonda albo przepływka to zanim dojdziesz to cię szlag trafi...


Obrazek

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt lis 18, 2005 18:58

tauka pisze:
Ryś Stepowy pisze:est z nim dużo mniej problemów niz z Pierburgami (w większości starymi), no i wtrysk jest ekonomiczniejszy
A żebyś się nie ździwił że jest mniej problemów. Poczytaj na forum ile sie czasami trzeba narąbac z wtryskiem zwłaszcza 1.3 żeby chodził dobrze. JA pół roq walczyłem ino i w końcu jest jako tako jak bym chciał. A węź coś sam przy nim zrób. Nic nie zrobisz. A niech ci padnie sonda albo przepływka to zanim dojdziesz to cię szlag trafi...
No tak już jest - stare to są dobre wino i skrzypce. A dobry golf po 15 lub więcej latach to albo własny od nowości i to pieścioch że hej, albo trzeba to rozebrać i śrubka po śrubce złożyć od nowa. I za to go kocham, a jest już pełnoletni. Właśnie wymieniam uszczelkę pod głowicą, hehe

Przyznajcie się, jakby zebrać wszystkie naprawy przy naszych autach, to wszyscy mamy SKŁADAKI! Mój ma to nawet wbite w dowodzie :)
A mi to nie przeszkadza, bo summa summarum rozebrałem i złożyłem go jescze raz tak jak należy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości