Strona 1 z 1

Wysokie obroty a ssanie automatyczne

: czw paź 15, 2009 10:44
autor: Eros89
Mam problem z bardzo wysokimi obrotami w golfie 2, 1989r, poj 1.6 benzyna. Gady odpalam auto odrazu wchodzi na baaardzo wysokie obroty i utrzymuje się przez ok 15 min, jak silnik jest bardzo mocno nagrzany to wtedy dostaje bardzo niskie obroty że niekiedy auto gaśnie. Wczoraj bylem i mechanika o powiedzial mi ze to wina ssanie automatycznego... co Wy o tym myslicie ? W jakiej cenie kupie to ssane ?

: czw paź 15, 2009 14:26
autor: Eros89
numer silnika

026 103 3730

: czw paź 15, 2009 14:38
autor: Lipek81
To nie jest Typ silnika, zrób zdjęcie najlepiej.

: czw paź 15, 2009 14:42
autor: Eros89
Obrazek

: czw paź 15, 2009 16:02
autor: Lipek81
Silnik EZ, lub RF (jeżeli jest to 1.6), gaźnik 2E2 - to ja się na tym nie znam....

: czw paź 15, 2009 19:16
autor: weryfany
Ja mam z 87r. i też podobne problemy. I problem z automatycznym ssaniem.
Tylko że raz jest dobrze a raz za wysokie obroty.
Na benzynie wcześniej miał za wysokie obroty ok 2000/min ale na gazie miał normalne i spalanie na trasie ok 8.5l/100h. W obecnej chili częściej ma te wyższe.
Jak do tej pory nie poradziłem sobie z tym :(.

: pn paź 19, 2009 12:31
autor: opixx
po prawej stronie gaznika masz to ssani automatyczne.rozbierz to(tylko uwazaj bo plyn wyleci z przewodów), w srodku bedzie slimak.zalej go goraca woda i sprawdz czy sie rozszerza.jesli tak zloz go na nowo ale dokladnie.pozniej sprawdz swiece i ustaw zaplon i najlepiej niech to zrobi mechanik na maszynce.ma byc git

: pn paź 19, 2009 13:29
autor: Paweł Marek
Eros89, po stronie pasażera przy grodzi silnika widac na fotce okrągłe urzadzono przykręcone do gaźnika, z niego idą dwa wezyki. Zdejm je oba zaślep od strony gaźnika i napisz o efektach. Zwie sie to zawór elektroczasowy. Posprawdzaj wszystkie wezyki czy sa szcelne i któryś nie spadł, zwłaszcza z tyłu gaxnika

: sob paź 24, 2009 14:32
autor: Eros89
Problem rozwiazalem, przy gazniku mialem przerwany kabelek :] i nie łączył