Strona 1 z 1

Stuki w zawieszeniu

: śr paź 14, 2009 11:20
autor: jarciu
Koledzy pisałem w innym temacie ale umarł więc piszę jeszcze raz. Jak w temacie mam problemy z zawieszeniem. Byłem na diagnostyce i nic nie wyszło. Wszystko jest ok ale ciągle po nierównościach słychać stuki, które zmniejszają się im dłużej jezdzę. Amorki mają po 63% z przodu. Mechanik uznał, że to wina przekładni kierowniczej bo jak skręcił kołami, a ja poruszałem kierownicą to niby jakieś luzy tam są. Auto ma przejechane niby 170000. Czyżby w golfach MK4 przekładnia tak szybko umarła?

: śr paź 14, 2009 14:24
autor: accez
kolego mam chyba to samo na diagnostyce tez mi wykazalo ze jest ok po 70 % amory wymienilem nawet gumy tyl i przod i dalej to samo gdy najade na jakas dziury przy 40 km/h to wali mi strasznie masz tak samo ??

: śr paź 14, 2009 14:39
autor: jarciu
też mi wali z tym, że to walenie jest mniejsze im dłużej jeżdżę. No i co będziesz z tym robił?

: śr paź 14, 2009 14:49
autor: accez
a u mnie bez zmian caly czas tak samo napierdziela ;p

no ja bede rozbieral go jutro jade wymienic akurat gumy stabilizatora i przy okazji rozbiore tyl ponoc jest mozliwosc ze to jakies gumy od amortyzatorow sa wyrobione ale jutro bede wiedzial wiecej

: śr paź 14, 2009 14:51
autor: $layer
U mnie tez tak stukało,na stacji diagnostycznej nic nie wykazywało, mówili ze przekładnia, ja wymieniłem amorki z obsadami górnymi i cichutko jak ta lala :grin:
Myslę, że przekładnia to kazda stuka na skręconych na maksa kołach.

: śr paź 14, 2009 15:10
autor: jarciu
mi stuka jak jadę na wprost to najbardziej. Kiedyś jak miałem Nexię to też mi coś stukało i nikt nie wiedział co , wszyscy obstawiali, że to przekładnia, dopiero jak auto było w górze i koła wisiały a nie opierały się o ziemię to wyszło, że to końcówki drążków kierowniczych są do wymiany.
A czy ktoś z was miał taki przypadek, że to była przekładnia w golfie IV ?
Znalazłem taki artykuł i to jest jego fragment "Awarii często dałoby się uniknąć
Przekładnie kierownicze psują się z kilku powodów. Często, szczególnie w przypadku stosunkowo młodych aut, problem tkwi w skąpstwie producentów. Dzieje się tak np. w Golfie IV czy Skodzie Octavii, gdzie nawet w kilkuletnich autach wykonana z kiepskiego materiału listwa maglownicy jest tak skorodowana, że spod uszczelniaczy przez wżery metalu sączy się olej. Z podobnymi przypadłościami swoich aut borykają się również właściciele Opli Vectr B. W wielu przypadkach winę za wystąpienie awarii ponosi użytkownik lub niechlujnie pracujący warsztat" czy to prawda, że w golfach IV przekładnie tak padają ?

[ Dodano: 15 Paź 2009 22:35 ]
w jaki sposób można sprawdzić czy przekładnia kierownicza jest uszkodzona?

[ Dodano: 19 Lis 2009 04:45 ]
i po stukach !!! wymienione drążki kierownicze i gałki i juz wszystko jest ok