Strona 1 z 1

Jeż (grzałka) w kolektorze dolotowym. MK2

: wt paź 13, 2009 11:29
autor: Łukasz 123
Czołem
Montuje w moim golfie inny gaźnik. Mam dość Pierburga 2e2.
W zwiasku z tym mam pytanie co odpowiada za wyłączanie i włączanie grzałki w kolektorze.
pozdrawiam
PS silnik GU 1,8

: wt paź 13, 2009 11:36
autor: Mieniu_69
Przekaźnik :smoke: ,pozycja numer 2, w skrzynce

: wt paź 13, 2009 11:42
autor: Łukasz 123
Mieniu_69 pisze:Przekaźnik :smoke: ,pozycja numer 2, w skrzynce
Dzieki
A z jakiego czujnika temperatury bierze sygnał?
Czy działa tylko czasowo?

: wt paź 13, 2009 12:34
autor: Lipek81
Mieniu_69 pisze:Przekaźnik
- no super odpowiedź... A za włączenie lampki oświetlenia wnętrza odpwiada przewód między krańcówką a lampką....

Jeża załącza czujnik temperatury w króćcu z przodu silnika - jeżeli chodzi o silniki z gaźnikiem 2E2. Co do przekaźnika, to w nowszych skrzynkach jest to przekaźnik na pozycji 12.

: wt paź 13, 2009 13:33
autor: Zico63b
Dołączam się do pytania, bo też mamy takie zadanie.
W niektórych wersjach są trzy: jeden od dołu - to dla wskaźnika, i dwa od góry - to jeden będzie dla komputera a drugi dla lampki, czyli Kolego Lipek81, któryś z nich?
Jeśli skrzynka jest nowa (a jest) to jest sterowany przekaźnikiem, więc sygnał chyba z tego dla kompa?

: wt paź 13, 2009 13:52
autor: Mieniu_69
Lipek81, czego plujesz, bylo pytanie, jest odpowiedz.
Lipek81 pisze:czujnik temperatury w króćcu z przodu silnika - jeżeli chodzi o silniki z gaźnikiem 2E2
tak są dwa, do gory i na dole, nie pamietam ktory byl za to odpowiedzialny.

[ Dodano: 13 Paź 2009 13:53 ]
Lipek81 pisze:nowszych skrzynkach jest to przekaźnik na pozycji 12.
w starych na dwojce,

: wt paź 13, 2009 15:20
autor: Lipek81
Zico63b pisze:ołączam się do pytania, bo też mamy takie zadanie.
W niektórych wersjach są trzy: jeden od dołu - to dla wskaźnika, i dwa od góry - to jeden będzie dla komputera a drugi dla lampki, czyli Kolego Lipek81, któryś z nich?
Jeśli skrzynka jest nowa (a jest) to jest sterowany przekaźnikiem, więc sygnał chyba z tego dla kompa?
- jeżeli gaźnik jest 2E2 to jak dobrze pamiętam czujnik koloru brązowego. Tak samo jest w RP. Z tym sterowaniem tego przekaźnika to może być ogólnie różne, w niektórych silnikach np. PN sterowany jest z ECU, w niektórych sterowany jest z tego czujnika. Ponieważ temat tyczy się 2E2, czyli sterowanie z czujnika w króćcu.