Strona 1 z 1

AKUMULATOR

: wt paź 13, 2009 00:56
autor: Robson119
Witam!
Mam pytanko, gdyz mialem kiedys problem z odpalaniem samochodu a mianowicie chodzilo o to ze jak bym zimny silnik to pailil z pierwszego strzalu a jak sie nagrzal to bylo mu bardzo bardzo ciezko :)) i kots mily doradzil mi zeybm wymienil akumulator i sprawdzil kat wtrysku :] kat wtrysku byl ok wiec wymienilem aku i co sie okzalo ze autko smiga do tej pory bez jakich kolwiek problemow :] i tera zmoje pytanko kto mi wytlumaczy ta kwestie ze jak auto jest zimne to zapala bez problemu a jak silnik jest zagrzany to nie daje rady?? wydawalo mi sie ze wiekszy pobor z aku jest przy zimnym silniku a nie cieplym??
Z gory thx :]

: wt paź 13, 2009 01:04
autor: doggie
miałem identyczny problem, ale ja dla odmiany musiałem zmienić soft/mapę dawki startowej sterownika dla ciepłego silnika, natomiast od kilku dni zauważyułem w moim Mk5 inną rzecz - do tej pory szarpał/uderzał podczas rozruchu na gorącym silniku (wykluczam dwumas bo mam nowy), tak się złożyło że padł mi aku więc kupiłem nowy - i co się okazało - uderzenie silnika podczas rozruchu gorącego silnika zniknęło - dlatego ciekawi mnie czy "elektromagnesy" w pompkach potrzebują jakąś konkretną dawkę prądu, czy to może było spowodowane czymś innym - w każdym razie nowy aku zniwelował tę przypadłość

: wt paź 13, 2009 01:16
autor: Robson119
Tez myslalem o elektromagnesach, ale szukalem jakis dowodow... gdyz kumple sie nabijaja ze to napewno przez aku nie moglo sie tak dziac i jak by ktos podal jakis mily artukul na ten temat to by bylo spox :]

[ Dodano: 13 Paź 2009 19:10 ]
widze ze nikt nie potrafi udielic informacji na ten temat :]