Strona 1 z 1

Spreżyny Golf II do Golf III

: wt lis 15, 2005 20:06
autor: baldman
Witam posiadam Golfa III 96 rok (inne kielichy od innych wczesniejszych III) i chciałbym załozyc spreżyny z golfa II. Spręzyny o oznaczeniu KBA NR 90 423 Golf II 190 022120 i druga para 190022121 kolr czerwony. W chwili obecnej nie pasują mi kilichy zakładane od góry na sprezyny, orginalne z III są za wąskie do tej spreżyny. Czy jak zmienie kielich na ten z golfa II lub III sprzed 96 roku to bedzie już wszystko gites, czy po prostu trzeba całkiem inne spreżyny w golfach od 96 roku. Te sprezyny planuje założyc na fabryczne amortyzatory chyba wytrzymają???

: wt lis 15, 2005 23:37
autor: ku_bi
wystarczy, że zmienisz talerzyk sprężyny wraz z poduszką i łożyskiem - na ten z golfa 2 lub z golfa 3 do roku 09.1994. wtedy wszystko bedzie pasować :bigok: sam ostatnio to przerabiałem, więc wiem :hmm:

:pub:

: śr lis 16, 2005 00:01
autor: Razal
ku_bi pisze:wystarczy, że zmienisz talerzyk sprężyny wraz z poduszką i łożyskiem - na ten z golfa 2 lub z golfa 3 do roku 09.1994. wtedy wszystko bedzie pasować :bigok: sam ostatnio to przerabiałem, więc wiem :hmm:
prawda :bigok: prawda

: śr lis 16, 2005 19:16
autor: baldman
A jeszcze takie cos. Talerzyki od Golfa II są inne niż w III od 95 roku. Bo tak przykładałem spręzynę do amortyzatora i te spręzyny są krótsze od fabrycznych o około 5 cm. jak założyłem sprężynę to nie można było docisnąć jej talerzykiem (tym co teraz mam) na amortyzatorze (przy max odchyleniu tłoka z amorka). Czyli sprężyna była luźno czy jak wymienie talerzyk i łozysko z golfa II to spręzyna sie docisnie. Znajomy na fabrycznych amorkach obnizył auto o 6 cm na fioletowych sprężynach, ja mam czerwone.

: śr lis 16, 2005 21:30
autor: ku_bi
baldman pisze:A jeszcze takie cos. Talerzyki od Golfa II są inne niż w III od 95 roku. Bo tak przykładałem spręzynę do amortyzatora i te spręzyny są krótsze od fabrycznych o około 5 cm. jak założyłem sprężynę to nie można było docisnąć jej talerzykiem (tym co teraz mam) na amortyzatorze (przy max odchyleniu tłoka z amorka). Czyli sprężyna była luźno czy jak wymienie talerzyk i łozysko z golfa II to spręzyna sie docisnie. Znajomy na fabrycznych amorkach obnizył auto o 6 cm na fioletowych sprężynach, ja mam czerwone.
przecież już wyzej pisałem, ze musisz wymienic talerzyk na ten strszy typ do golfa 2 i 3 do roku 94. nieczytałes :?: :crazy: :otepienie:

: czw lis 17, 2005 01:22
autor: djprezes
baldman pisze:A jeszcze takie cos. Talerzyki od Golfa II są inne niż w III od 95 roku. Bo tak przykładałem spręzynę do amortyzatora i te spręzyny są krótsze od fabrycznych o około 5 cm. jak założyłem sprężynę to nie można było docisnąć jej talerzykiem (tym co teraz mam) na amortyzatorze (przy max odchyleniu tłoka z amorka). Czyli sprężyna była luźno czy jak wymienie talerzyk i łozysko z golfa II to spręzyna sie docisnie. Znajomy na fabrycznych amorkach obnizył auto o 6 cm na fioletowych sprężynach, ja mam czerwone.
Na fabrycznych amortyzatorach mozna obnizyc jedynie o 4 cm. Poleć mu wymiene na sportowe bo na tych długo nie pojedzi.

: czw lis 17, 2005 08:07
autor: baldman
przecież już wyzej pisałem, ze musisz wymienic talerzyk na ten strszy typ do golfa 2 i 3 do roku 94. nieczytałes :?: :crazy: :otepienie:[/quote]

Tak czytałem, dzieki za tą uwagę już talerzyki i kielichy z Golfa II są w drodze, mam nadzieje że chociaż troszke docisną sprężynę żeby nie była luźno. No i mam nadzieję że auto nie opadnie niżej niż 4 cm, ale wszystko się zobaczy po założeniu