Strona 1 z 2
[mkIII] Szukam speca do regeneracji nastawnika w pompie
: wt lis 15, 2005 10:30
autor: Unicron
Witam
Szukam kogos kto juz to robił i się na tym zno. Poniewaz z opisu Forumowiczów widać że to nie jest łatwe. Dlatego szukam kogoś z Poznania lub okolic do przeczyszczenia nastawnika w pompie bo ponoć zalegajace tam opiłki metalu są przyczyną nierównej pracy.
Re: [mkIII] Szukam speca do regeneracji nastawnika w pompie
: wt lis 15, 2005 13:27
autor: Gitner
Unicron pisze:Witam
Szukam kogos kto juz to robił i się na tym zno. Poniewaz z opisu Forumowiczów widać że to nie jest łatwe. Dlatego szukam kogoś z Poznania lub okolic do przeczyszczenia nastawnika w pompie bo ponoć zalegajace tam opiłki metalu są przyczyną nierównej pracy.
Jak wyczytalem u Mastersa opilki nie maja tam nic do gadania.. Kup nastawnik lub lepiej cala pompe np z AFN.. U mnie tez cos szarpalo.. oddalem auto na maly przeglad, wymienilem co bylo potrzeba, tankuje na tylko jednej stacji, zawsze full, i o przerywaniu zapomnialem.. a przypomni mi tylko wtedy jak juz bak doslownie pusty. Czasami trzeba szukac w innych miejscach. Masz 100% pewnosci ze to nastawnik???
Pozdro
Gitner
: wt lis 15, 2005 13:30
autor: Unicron
Moższ mi powiedziec wle i co Ciębie kosztowało w czasie wymiany?? Co do nastawnika to tak na 70% ale jeszcze mozna ponoc sie upewnić odpinając prędkościomierz ze skrzyni. A co do tych drgań i czyszczenia to jenym pomogło a drugim nie, więc chciałbym się zorientowac czy mi się opłaca.
: wt lis 15, 2005 13:53
autor: Gitner
Unicron pisze:Moższ mi powiedziec wle i co Ciębie kosztowało w czasie wymiany?? Co do nastawnika to tak na 70% ale jeszcze mozna ponoc sie upewnić odpinając prędkościomierz ze skrzyni.
To odepnij i sie upewnij
Unicron pisze: A co do tych drgań i czyszczenia to jenym pomogło a drugim nie, więc chciałbym się zorientowac czy mi się opłaca.
Problem opisalem tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22798 To czy pomoglo zalezy od tego czy napewno to byla wina nastawnika!!! Ja wymienilem wezyki wtryskow 20 + 260 czesci j.w. + 60 ogledziny i robocizna.
Pozdro
Gitner
: wt lis 15, 2005 14:01
autor: Unicron
eee? szczerze mówic to nie widzę tam nic o nastawniku
: wt lis 15, 2005 14:07
autor: Gitner
Unicron pisze:eee? szczerze mówic to nie widzę tam nic o nastawniku
Bo nic tam nie ma o nim. Mowie ze zanim zajmiejsz sie nastawnikiem sprawdz porzadnie pozostale podzespoly. U mnie szarpal, tez zaczalem szukac nastawnika lub pompy a byl padniety plastik przelewowy na wezykach przy filtrze paliwa i powietrze lapal gdy tylko mocniej wcisnalem buta..
Udaj sie na jakas porzadna hamownie gdzie dynamicznie bedziesz mogl wszystko sprawdzic!!! I jak wymieniac pompe to tylko z AFN
Pozdro
Gitner
: wt lis 15, 2005 14:27
autor: Unicron
hmm, no sam nie wiem, bo u mnie te szrpania tylko na śrdnich obrotach, a jak bybył zapowietrzony wężyk to chyba w większym zakresi by występowały, po wymianie filtra zreszą nie ma zadnej zmiany. Dziś dzwoniłem do boscha i za pompę chca 3tys + wymina, zwaliła mnie ta cena z nóg, jesli bedę musiał ją wymienić to wole sprzedać auto. a co do hamowni to ile może to wynieść??
: wt lis 15, 2005 15:01
autor: Gitner
Unicron pisze:hmm, no sam nie wiem, bo u mnie te szrpania tylko na śrdnich obrotach, a jak bybył zapowietrzony wężyk to chyba w większym zakresi by występowały, po wymianie filtra zreszą nie ma zadnej zmiany. Dziś dzwoniłem do boscha i za pompę chca 3tys + wymina, zwaliła mnie ta cena z nóg, jesli bedę musiał ją wymienić to wole sprzedać auto. a co do hamowni to ile może to wynieść??
Ja nie pisalem o wymianie filtra ale plastik przelewowy na wezyku paliwowym (takie g...o co laczy dwa przewody idacy do filtra i wychodzacy z filtra i te kupa naklada sie na nowy filtr!!! U mnie zapowietrzal sie w zakresie 2k-4k. Pompe lepiej kupic uzywana.. Dobra hamownia np u Mastersa 120zl wsio.
Pozdro
Gitner
: wt lis 15, 2005 20:52
autor: pico
Unicron pisze:Moższ mi powiedziec wle i co Ciębie kosztowało w czasie wymiany?? Co do nastawnika to tak na 70% ale jeszcze mozna ponoc sie upewnić odpinając prędkościomierz ze skrzyni. A co do tych drgań i czyszczenia to jenym pomogło a drugim nie, więc chciałbym się zorientowac czy mi się opłaca.
MAM PYTANIE JAK TO SIE MA DO TEGO ODKRĘCENIA SZYBKOŚCIOMIERZA A SPRAWDENIEM NASTAWNIKA[PODOBNY PROBLEM MA KUMPEL W AUDI 1,9 TDI]CZYLI JAK SIĘ ODKRECI SZYBKOŚCIOMIERZ TO CO SIĘ DZIEJE ???
: wt lis 15, 2005 21:01
autor: Unicron
z tego co wiem, z postów innych, to oni sami niewiedza dlaczego tak jest, ale fakt, iż jeśli szarpie a po odłączniu nie szarpie to to wiesz przynajmniej gdzie szukać (nie wiem tylko, czy to niweluje tylko skutki uszkodzone go nastawnika czy tez moze innych awarii)
: wt lis 15, 2005 21:09
autor: Unicron
fakt, że z tego co na TDI forum czytałem to tym musi się zająć ktoś kto wie dokładnie na czym sprawa stoi, nie mniej jest to możliwe - są ludzi, którzy to zrobili. W serwisie (bosch) za takie czyszczenie chca 1tys a za nową pompę 3tys, więc jesli chcesz coś naprawiać to lepiej dogadaj sie z kim kto to robił i zróbcie to razem.
: wt lis 15, 2005 21:09
autor: Gitner
flanel pisze:dAJ SE SPOKÓJ KUP UZYWANA POMPE BO MOZE SIE OKAZAC ZE NIC NIE WSKURASZ A NAWET POGORSZYSZ POMPA UZYWANA OKOŁO 1TYS ZŁ
Za tysiaka to juz masz dobra z AFNa. Do 1Z od 5 stowek startuja..
Pozdro
Gitner
: wt lis 15, 2005 21:19
autor: Unicron
Gitner pisze:Za tysiaka to juz masz dobra z AFNa. Do 1Z od 5 stowek startuja..
pewnie i tak, ale mówię co w Boschu powiedzieli, a co to ten AFN??