Kupilem 2 1,6 diesel
: sob paź 10, 2009 23:01
Witam kupilem sobie golfa 2 1,6 diesel za 2 tysiace. Skladak z 1994. Wiadomo cos trzeba z nim porobic. Zapisalem wszystko co i jak.
Od razu:
osłony przegubów zewnetrznych – są popekane
osłona kolumny kierowniczej- jest peknieta
Czy uwazacie ze zmiana tych uszczelek jest konieczna ?? może da się to jakos skleic bede patrzyl.
Wyregulowac pompe wtryskowa- bylo tak ze jak się trzymalo na obrotach to dlugo z nich schodzil więc postanowilismy zmniejszyc dawke paliwa. Zaczelo trzepotac buda i oslabl i trzeba to jakos wyregulowac. Jak myslicie samemu się da czy są jacys specjalisci. Ile cos takiego może kosztowac. Również zwiekszylismy oborty troche na srobie. Czy wogole źle ze to zrobilismy ??
Wyregulowac sprzeglo- tam na mechaniźmie gdzie jest pokretlo ? Jak to zrobic. Bo bralo od gory. Ale raczej jest juz zuzyte.
Alternator- kiedy trzeba sprawdzic jego stan jak są jakie objawy ??
Sprawdzic olej w skrzyni lub wymienic
Zmienic filtr paliwa
Zmienic filtr powietrza
Z elektryki nie dzialaja swiatla awaryjne, obrotomierz , podswietlenie deski
I kupic 2 opony zimowe.
konserwacja podlogi.
Co jeszcze warto zrobic po kupnie ??
następnie koniecznie trzeba:
2 tarcze przednie, sprawdzic bebny tylne .
Sprezyny
kiedys wymienic tlumik ale to jak pojawia się dziury
na sam koniec:
belka – bylem na geometri pisze ze jest az 1 stopien roznicy w zbieznosci lewej. NA tyle. I kolo jest widocznie blizej krawedzi nadkola niż prawe. Mam pytanie czy to na pewno belka ?? Bo patrzylem na nia itd. Nie dywaje się byc krzywa Co to jeszcze może być ?? Jest tam Piasta ?? może być tak ze w w budzie cos się pokrzywilo przy zlaczeniu z belka ?? Mysle ze ktos walnol kolem.Moze felga skrzywiona ??
Ogolem co warto zrobic o czym zapomnialem ??
Rozrzad wiem kiedy trzeba zrobic i wymienic olej.
Wiem ze trzeba ustawic kat zaplonu. Co tam jeszcze jest do roboty/ustawiania.
Ps. Na samym poczatku caly temat umiescilem w dziale silniki ale juz wiem ze to źle zrobilem i daje tu. Czekam na pomoc. Rady.
Od razu:
osłony przegubów zewnetrznych – są popekane
osłona kolumny kierowniczej- jest peknieta
Czy uwazacie ze zmiana tych uszczelek jest konieczna ?? może da się to jakos skleic bede patrzyl.
Wyregulowac pompe wtryskowa- bylo tak ze jak się trzymalo na obrotach to dlugo z nich schodzil więc postanowilismy zmniejszyc dawke paliwa. Zaczelo trzepotac buda i oslabl i trzeba to jakos wyregulowac. Jak myslicie samemu się da czy są jacys specjalisci. Ile cos takiego może kosztowac. Również zwiekszylismy oborty troche na srobie. Czy wogole źle ze to zrobilismy ??
Wyregulowac sprzeglo- tam na mechaniźmie gdzie jest pokretlo ? Jak to zrobic. Bo bralo od gory. Ale raczej jest juz zuzyte.
Alternator- kiedy trzeba sprawdzic jego stan jak są jakie objawy ??
Sprawdzic olej w skrzyni lub wymienic
Zmienic filtr paliwa
Zmienic filtr powietrza
Z elektryki nie dzialaja swiatla awaryjne, obrotomierz , podswietlenie deski
I kupic 2 opony zimowe.
konserwacja podlogi.
Co jeszcze warto zrobic po kupnie ??
następnie koniecznie trzeba:
2 tarcze przednie, sprawdzic bebny tylne .
Sprezyny
kiedys wymienic tlumik ale to jak pojawia się dziury
na sam koniec:
belka – bylem na geometri pisze ze jest az 1 stopien roznicy w zbieznosci lewej. NA tyle. I kolo jest widocznie blizej krawedzi nadkola niż prawe. Mam pytanie czy to na pewno belka ?? Bo patrzylem na nia itd. Nie dywaje się byc krzywa Co to jeszcze może być ?? Jest tam Piasta ?? może być tak ze w w budzie cos się pokrzywilo przy zlaczeniu z belka ?? Mysle ze ktos walnol kolem.Moze felga skrzywiona ??
Ogolem co warto zrobic o czym zapomnialem ??
Rozrzad wiem kiedy trzeba zrobic i wymienic olej.
Wiem ze trzeba ustawic kat zaplonu. Co tam jeszcze jest do roboty/ustawiania.
Ps. Na samym poczatku caly temat umiescilem w dziale silniki ale juz wiem ze to źle zrobilem i daje tu. Czekam na pomoc. Rady.