Strona 1 z 1

Zimny silnik zalewa się

: sob paź 10, 2009 21:59
autor: kurczepieczone
Witam. Przy odpalaniu auta z rana na zimnym silniku, zaraz po uruchomieniu (jakieś 1-2 sek.) zalewa świece i auto gaśnie. Tak jest za każdym razem przy odpalaniu na benzynie. Przy odpalaniu na gazie zdarzyło mi się coś takiego 2 razy. Sprawdziłem czujnik temperatury, ustawiłem zapłon. Bez zmian... Telefunken?? Komputer?? Jakieś inne czujniki?? Problem pojawił się na drugi dzień po wymianie uszczelki pod głowicą. Silnik PF. Z góry dzięki za pomoc :) Dodam, że jak poskładałem głowicę to auto odpaliło bez większych problemów.. Posypało się dopiero na drugi dzień rano.. :(

: sob paź 10, 2009 23:56
autor: -=ren=-
a czy tam nie ma jakiegoś wtryskiwacza rozruchowego?? tak jak w K-jetronicach... ??

: ndz paź 11, 2009 00:26
autor: kurczepieczone
Nie ma :/ tylko przewód, regulator listwa i 4 wtryskiwacze... no i rzecz jasna powrót ;)

: ndz paź 11, 2009 10:42
autor: -=ren=-
no to może wykręć świece i zobacz jaki mają kolor... skąd wiesz że się zalewa??

: ndz paź 11, 2009 12:22
autor: Paweł Marek
kurczepieczone pisze:Nie ma
jest, możesz wypiąć mu wtyczkę na próbę, a może jest nieszczelny i leje, to musiałbyś odpiąć i zaślepić mu przewod paliwowy.
Z tym że weątpię żeby ten regulator był przyczyną - posprawdzaj kable do wszystkich czujników jak przepływka, czujnik halla, do cewki - głównie to co było odłączane przy robocie z głowicą

: ndz paź 11, 2009 12:56
autor: kurczepieczone
Paweł Marek pisze:
kurczepieczone pisze:Nie ma
jest
A gdzie on jest??
Regulator mam szczelny. Zresztą jakby to był regulator to raczej w całym zakresie temperatury chyba. Posprawdzam jeszcze te kable miernikiem.

[ Dodano: 11 Paź 2009 12:59 ]
-=ren=- pisze:no to może wykręć świece i zobacz jaki mają kolor... skąd wiesz że się zalewa??
Jak go już odpalę to chodzi na 2 albo 3 gary i wali benzyną

: ndz paź 11, 2009 13:06
autor: -=ren=-
a sprawdzałeś przewód podciśnienia do serwa hamulcy?? czy jest szczelny dokręcony i czy ma zaworek kierunkowy??

: ndz paź 11, 2009 13:29
autor: kurczepieczone
Sprawdziłem. Dokręcony jest dobrze, wygląda na szczelny, zaworek ma. Gumowy wężyk, który jest nałożony na ten cienki przewód podciśnieniowy jest trochę przetarty, ale nie dziurawy.

[ Dodano: 11 Paź 2009 19:28 ]
Zauważyłem teraz, że spod króćca na głowicy (tego, na którym są czujniki), sączy się płyn chłodzący. Czy to mogło być przyczyną moich problemów??