Zimny silnik zalewa się

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kurczepieczone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
Lokalizacja: Kraków

Zimny silnik zalewa się

Post autor: kurczepieczone » sob paź 10, 2009 21:59

Witam. Przy odpalaniu auta z rana na zimnym silniku, zaraz po uruchomieniu (jakieś 1-2 sek.) zalewa świece i auto gaśnie. Tak jest za każdym razem przy odpalaniu na benzynie. Przy odpalaniu na gazie zdarzyło mi się coś takiego 2 razy. Sprawdziłem czujnik temperatury, ustawiłem zapłon. Bez zmian... Telefunken?? Komputer?? Jakieś inne czujniki?? Problem pojawił się na drugi dzień po wymianie uszczelki pod głowicą. Silnik PF. Z góry dzięki za pomoc :) Dodam, że jak poskładałem głowicę to auto odpaliło bez większych problemów.. Posypało się dopiero na drugi dzień rano.. :(



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » sob paź 10, 2009 23:56

a czy tam nie ma jakiegoś wtryskiwacza rozruchowego?? tak jak w K-jetronicach... ??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
kurczepieczone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kurczepieczone » ndz paź 11, 2009 00:26

Nie ma :/ tylko przewód, regulator listwa i 4 wtryskiwacze... no i rzecz jasna powrót ;)



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » ndz paź 11, 2009 10:42

no to może wykręć świece i zobacz jaki mają kolor... skąd wiesz że się zalewa??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 11, 2009 12:22

kurczepieczone pisze:Nie ma
jest, możesz wypiąć mu wtyczkę na próbę, a może jest nieszczelny i leje, to musiałbyś odpiąć i zaślepić mu przewod paliwowy.
Z tym że weątpię żeby ten regulator był przyczyną - posprawdzaj kable do wszystkich czujników jak przepływka, czujnik halla, do cewki - głównie to co było odłączane przy robocie z głowicą


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kurczepieczone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kurczepieczone » ndz paź 11, 2009 12:56

Paweł Marek pisze:
kurczepieczone pisze:Nie ma
jest
A gdzie on jest??
Regulator mam szczelny. Zresztą jakby to był regulator to raczej w całym zakresie temperatury chyba. Posprawdzam jeszcze te kable miernikiem.

[ Dodano: 11 Paź 2009 12:59 ]
-=ren=- pisze:no to może wykręć świece i zobacz jaki mają kolor... skąd wiesz że się zalewa??
Jak go już odpalę to chodzi na 2 albo 3 gary i wali benzyną



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » ndz paź 11, 2009 13:06

a sprawdzałeś przewód podciśnienia do serwa hamulcy?? czy jest szczelny dokręcony i czy ma zaworek kierunkowy??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
kurczepieczone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kurczepieczone » ndz paź 11, 2009 13:29

Sprawdziłem. Dokręcony jest dobrze, wygląda na szczelny, zaworek ma. Gumowy wężyk, który jest nałożony na ten cienki przewód podciśnieniowy jest trochę przetarty, ale nie dziurawy.

[ Dodano: 11 Paź 2009 19:28 ]
Zauważyłem teraz, że spod króćca na głowicy (tego, na którym są czujniki), sączy się płyn chłodzący. Czy to mogło być przyczyną moich problemów??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 343 gości