Digi 1

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Digi 1

Post autor: Pawel-t10:) » sob paź 10, 2009 04:09

Witam, mam taki prooblem.podpiołem już całe okablowanie do skrzynki pod maską itd. dokupiłem brakujące przekaźniki i jak włączam zapłon włącza sie tylko siliczek krokowy. ecu nie podaje masy ani na pompe ani na wtryski. nie wiecie co może być tego powodem?
Mam jeszcze tylko jedną wtyczkę nie podpiętą wychodzi ona z pinu 16 nigdzie nie jest napisane że taka wogóle jest i od czego ona jest a wygląda tak: Obrazek
Bardzo bym prosił o pomoc. Z góry dziękuję.


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob paź 10, 2009 09:53

PIN 16 to jakiś kabel do klimy. Nie wiem na jakiej zasadzie ECU współgra z klimą ale jak klimy nie masz, to olej tę wtyczkę : )

Jak ECU nie podaje masy to znaczy, że albo mu brakuje masy albo brakuje plusa. Sprawdź schematy i podłączenie jeszcze raz.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 10, 2009 10:51

Ecu nie podaje masy na pompę tylko na jej przekaźnik. Owszem steruje wtryski za pomocą masy. Natomiast plus na pompę i na wtryski podawany jest przez przekaźnik pompy prawy dolny róg w nowszej skrzynce. Więc być może nie jest właściwie ten przekaźnik podpięty pod ECU.
Jeśli jest podpięty - nie włączy się jeśli nie ma sygnału z modułu wzmocnienia zapłonu do ECU (pin 25 ECU do 6 modułu) - z wyjątkiem krótkiej chwili po włączeniu zapłonu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » sob paź 10, 2009 12:51

oki sprawdze wszystko jeszcze raz.
Ale ja mam digi 1 tam nie ma pinu 25 i modułu


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 10, 2009 14:10

niema 25 pinów i niema modułu zapłonowego? Bezpieczniej będzie jak dasz fotki albo numery ze sterownika zapodasz bo się nie doagadamy

[ Dodano: Sob Paź 10, 2009 2:11 pm ]
W profilu masz KR, KR nie jest na digi, chyba że robisz jakąś przekładkę to pisz dokładniej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » sob paź 10, 2009 15:28

No tak mam KRa i zakładam do niego digifanta 1 z corrado g60.
nr sterownika to 037 906 022 DP


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 10, 2009 18:38

to no z Corka wg schematu co mam jest 25 pinów, tyle że niema modułu zapłonu, i masa cewki leci pod pin 25


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob paź 10, 2009 21:13

16 to jest klima to jest nie potrzebne tobie pin 14 zasilanie ECU pin 3 ECU wyjscie na wtryski pin 25 zasilanie z modulu zaplonowego pin 13 i 19 masa ECU Jezeli popa paliwa nie chodzi to wtryski nie maja zasilania Przedewszystkim sprawdz mase Jezeli krokowy chodzi to masz zasilanie ECU na pinie 14 Ale posprawdzaj to dokladnie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 10, 2009 22:41

jeryk10, ten dziwok G60 z corka niema modułu wg schematu
Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz paź 11, 2009 10:29

PAWEL MAREK myslalem ze ma taki sam schemat co digifantII
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 10:31 przez jeryk10, łącznie zmieniany 2 razy.



Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » ndz paź 11, 2009 11:32

Sorki tak dokłądnie ma 25 pinów pomyłka. Jutro posprawdzam jeszcze raz wszystko dokładnie i napisze

[ Dodano: 12 Paź 2009 15:38 ]
dziaisaj sprawdzałem i okazało się że z pinu 23 nie wychodzi żaden kabalek. Obrazek
Nie wiem czy on tam musi być?? Może jak ktoś wyciągał wiązkę wyciśgnął ten kabelek. Jesli powinien być to gdzie go podłączyć do skrzynki bespieczników w które miejsce. Jaki kolor ma ten kabelek? może ma ktoś jakieś zdjęcia??
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 15:52 przez Pawel-t10:), łącznie zmieniany 2 razy.


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn paź 12, 2009 20:15

Paweł Marek pisze:dziaisaj sprawdzałem i okazało się że z pinu 23 nie wychodzi żaden kabalek.
Nie wiem czy on tam musi być?? Może jak ktoś wyciągał wiązkę wyciśgnął ten kabelek. Jesli powinien być to gdzie go podłączyć do skrzynki bespieczników w które miejsce. Jaki kolor ma ten kabelek? może ma ktoś jakieś zdjęcia??
do 14 podlutuj

[ Dodano: 12 Paź 2009 20:16 ]
odepnij ECU i powiedz gdzie masz + i - po włączeniu zapłnu



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn paź 12, 2009 20:52

Zasilanie koputera to jest kolor kabla ZOLTO CZARNY zobacz czy taki kabel tam jest w kostce



Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » wt paź 13, 2009 17:36

Dzisiaj przylutowałem ten pin 23 do 14 ale nadal nic. komp piowinien chyba podać mase na wtryski?? bo + na wtryski jest ale i tak sie nie załączają wiec nie podaje masy. zasilanie kompa to jest chyba ten co jest razem z + do silniczka krokowego i silniczek sie załącza i tam gdzie jest 23 też przylutowałem en kabelek mase z pinów 13 ik 19 też sprawdziłęm czy jest podłączona. Przkaźnik pompy załącza sie jak podam mase na ten kabelek kóry miał podawać ecu ale pompa i tak sie nie załącza. Myśle ze chyba ma popsutą skrzynkę baspieczniuków bo jak ją rozebrałęm to jedna z tych blaszek była przerwana jakby ją ktoś kiedyś specjalnie przerwał zlutowałem to ale teraz coś sie popsuło z kierunkowskazami jak włącze kierunek to kontrolka sie zapala ale nie mryga i na zewnątrz sie nie pala kierunki. nie wiem od czego to już moze być. ale ecu i tak przecież chyba powinno działać bo przekaźnik podaje plus na pin 14 i silniczek krokowy. :crazy:


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości