Strona 1 z 2

golf 4 tdi -katalizator

: pt paź 09, 2009 00:45
autor: kamilo22
witam czy wyciecie kata i pozostawienie samej puszki bedzie powodować jakis rezonans czy lepiej wyciąć katalizator i wspawać do puszki kawałek rurki (jeżeli tak to ile potrzepuje tej rurki i jaka średnica jej) wiem że lepiej byłoby wyrzucić całą puchę i dać rurkę ale ze względu na przeglądy wole aby ta puszka była,

: pt paź 09, 2009 02:23
autor: doggie
a jaki masz powód żeby w ogóle wyrzucać katalizator? Jeśli nie jest zapchany to na mocy i tak nie zyskasz a pogorszy ci się jedynie komfort jazdy z uwagi na inny "wydźwięk" wydechu

: pt paź 09, 2009 09:36
autor: bicker83
ale moze chodzi o mu inny dzwiek. Nie wszyscy lubia cisze spokoj w aucie :P

: pt paź 09, 2009 09:38
autor: Paweł Marek
kamilo22, regulamin, czyli typ silnika! Jak masz drugą sonde kontrolną za katalizatorem to nie mozesz go ot tak wywalić bo check zaświeci.

: pt paź 09, 2009 11:30
autor: kamilo22
Paweł Marek pisze:kamilo22, regulamin, czyli typ silnika! Jak masz drugą sonde kontrolną za katalizatorem to nie mozesz go ot tak wywalić bo check zaświeci.
sorry jeśli miałem dać to do silnika jeśli możesz to przenieś, ale według mnie układ wydechowy miałem dać do inny bo to juz za silnikiem że źle myslałem to sorry.

Chce go wyciąć bo auto toczy się w innym temacie "pinkfloyd" już mi go pomaga reanimować, ale myśle że kat może mi turbine blokować bo teraz po ominięciu n75 turbo ładuje ponad 2500 ale podczas załaczenia się turba nie ma jakiegoś szału i myślę że to może być właśnie wina kata dodam ze auto na liczniku ma nakulane prawie 230tys a nikt mi nie powie że czesciej zdarza się orginalny przebieg niz cofnięty, tak więc powiedzcie mi jeśli turbo daje np dobre ciśnienie a dalej nie ciagnie tak jak ma ciagnąc moze to miec cos wspólnego z katalizatorem czy raczej nie

: pt paź 09, 2009 11:33
autor: bicker83
Moj znajomy mial to samo u niego byl to zawor EGR.

: pt paź 09, 2009 11:35
autor: kamilo22
a to może się najpierw wstrzymam aż zreanimuje golfine z "pinkfloydem" a potem zapytam jeszcze raz ;) to narazie dzięki za odp

: pt paź 09, 2009 12:34
autor: SToRM
w dieslu smialo go mozesz wywalac - rurke wspawaj zamiast niego :bigok:

: pt paź 09, 2009 12:54
autor: kamilo22
no tak myślałem żeby puszke zostawić czy chodziło ci żeby rurke wspawać do puszki

: pt paź 09, 2009 13:35
autor: Paweł Marek
kamilo22 pisze:sorry jeśli miałem dać to do silnika jeśli możesz to przenieś
dobrze umieściłes temat, tylko nadal nie podałeś typu silnika, nie wiadomo nawet czy to diesel czy benzyna, chyba że ślepy jestem, ale powinieneś to napisać w profilu

: pn paź 12, 2009 14:29
autor: kamilo22
sorry już poprawione. A jakiej średnicy mam wstawić rurke zamiast całej puszki z katem, ma być ciut większa czy lepiej taka sama

: pn paź 12, 2009 16:28
autor: Seru79
kamilo22 pisze:sorry już poprawione. A jakiej średnicy mam wstawić rurke zamiast całej puszki z katem, ma być ciut większa czy lepiej taka sama
A chce ci się wogóle w to bawić? Masz czas?

Mi coś się ukruszyło w puszcze i kat wydawał strasznie nieprzyjemny dźwięk więc go wyciołem. Za gotową strumienicę dałem 50zł. biorąc pod uwagę czas i elektrody to chyba różnica cenowa się trochę kompensuje...

Kupiłem w sklepie coś takiego jak tu:
http://www.moto.allegro.pl/item77678270 ... _czwa.html

: wt paź 13, 2009 14:06
autor: kamilo22
do diesla nie daje się strumienic, chce wstawić sama rure z nierdzewki tylko nie wiem jaka ma mieć średnice ta rura i jaka długa mniej wiecej, sam bym to zmierzył ale nie mam gdzie podjechać na kanał a dwa jak juz pojade to nie chce komus zajmować czas tylko od razu bym wziął ze sobą tą rure.

: wt paź 13, 2009 14:45
autor: wielblad2
kamilo22, O ile dobrze pamiętam wstawiałem rure do siebie po wyjęciu kata to średnica była bodaj 53 mm