Strona 1 z 1

problemy po swapie pomocy

: czw paź 08, 2009 20:48
autor: charubin18
witam was. moze ktos z was mial taki problem lub orientuje sie czego to wina?? po przezutce silnika z 1.3 na 1.8 16v gti nie ma podświetlania licznika, nie chodzi obrotomierz i nic mi nie wskazuje komputer pokładowy. cała instalacja była tez przekladana kabelek po kabelku. reszta podswietlania dziala nawet zegarek podswietla w liczniku a głownych zegarów nie pomocy :blush: :blush: :blush: :blush:

[ Dodano: 08 Paź 2009 21:44 ]
funkcje MFA sie przęłaczaja ale wszystko wskazuje 0

: pt paź 09, 2009 08:54
autor: kawowy19
musiałes cos wiec sknocić z tymi kabelkami co przekładałes- innej opcji nie ma tam musisz szukac przyczyny...

: pt paź 09, 2009 09:07
autor: wawel
A zegary też przełożyłeś?

: pt paź 09, 2009 12:42
autor: Lipek81
A żarówki sprawdziłeś? Przy przekładce silnika wymienia się całe wiązki a nie kabel po kabelku....

: ndz paź 11, 2009 14:40
autor: charubin18
jest juz prawie wszystko ok tylko nie działa mi obrotomierz i spalanie benzyny na 100km w mfa :grrr: :grrr: :grrr: przepływka jest powodem??

: pn paź 12, 2009 08:32
autor: kawowy19
spalanie w MK2 jest rozwiazane wezykiem podcisnieniowym-podlaczyłes go w ogole??

: pn paź 12, 2009 22:28
autor: charubin18
podłączyłem i nic a obrotomierz nawet nie drgnie i spalanie wskazuje 0.0

[ Dodano: 13 Paź 2009 21:34 ]
to co to moze byc?? obrotomierz nie dziala i spalanie tez. jest jeszcze jeden problem... po przekładce silnik zaczoł obrotowac nie wiem czemu. i strasznie duzo mi pali. a jak jest na wskazniku od benzyny rezerwa to juz nie ma sily jechac tylko spokojnie a jak mu dodam wiecej gazu na rezerwie to przerywa i nie chce isc czy to normalne??samochod na wolnych obrotak faluje a jak zimny to obrotuje pomozcie mi odpowiedzcie na te problemy bo nie wiem juz od czego zaczac :grrr: :grrr: :grrr:

: śr paź 14, 2009 12:09
autor: Lipek81
Obrazek

- tutaj masz schemat, jak powinny być podłączone podciśnienia w silniku KR. 28 to wężyk, który idzie do serwa hamulców. Na jednym rysunku przedstawione jest kilka wersji połączeń. Ponieważ ty masz MFA, to jeden wężyk z zaworka zwrotnego powinien iść do MFA (do licznika), natomiast drugi, poprzez trójnik, do układu sterującego (VEZ na rysunku) i do trójnika 31 - a dalej to masz na schemacie.
Zwróć uwagę też na element 22 - to jest zawór stabilizacji biegu jałowego - czy jest dobrze podłączony. No i oczywiście wszystkie te wężyki przy przepustnicy i miedzy przepustnicą a obudową filtra powietrza i zaworkami koło tej obudowy.