problemy po swapie pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

problemy po swapie pomocy

Post autor: charubin18 » czw paź 08, 2009 20:48

witam was. moze ktos z was mial taki problem lub orientuje sie czego to wina?? po przezutce silnika z 1.3 na 1.8 16v gti nie ma podświetlania licznika, nie chodzi obrotomierz i nic mi nie wskazuje komputer pokładowy. cała instalacja była tez przekladana kabelek po kabelku. reszta podswietlania dziala nawet zegarek podswietla w liczniku a głownych zegarów nie pomocy :blush: :blush: :blush: :blush:

[ Dodano: 08 Paź 2009 21:44 ]
funkcje MFA sie przęłaczaja ale wszystko wskazuje 0
Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 20:49 przez charubin18, łącznie zmieniany 1 raz.



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pt paź 09, 2009 08:54

musiałes cos wiec sknocić z tymi kabelkami co przekładałes- innej opcji nie ma tam musisz szukac przyczyny...



wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » pt paź 09, 2009 09:07

A zegary też przełożyłeś?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt paź 09, 2009 12:42

A żarówki sprawdziłeś? Przy przekładce silnika wymienia się całe wiązki a nie kabel po kabelku....



Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » ndz paź 11, 2009 14:40

jest juz prawie wszystko ok tylko nie działa mi obrotomierz i spalanie benzyny na 100km w mfa :grrr: :grrr: :grrr: przepływka jest powodem??



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pn paź 12, 2009 08:32

spalanie w MK2 jest rozwiazane wezykiem podcisnieniowym-podlaczyłes go w ogole??



Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » pn paź 12, 2009 22:28

podłączyłem i nic a obrotomierz nawet nie drgnie i spalanie wskazuje 0.0

[ Dodano: 13 Paź 2009 21:34 ]
to co to moze byc?? obrotomierz nie dziala i spalanie tez. jest jeszcze jeden problem... po przekładce silnik zaczoł obrotowac nie wiem czemu. i strasznie duzo mi pali. a jak jest na wskazniku od benzyny rezerwa to juz nie ma sily jechac tylko spokojnie a jak mu dodam wiecej gazu na rezerwie to przerywa i nie chce isc czy to normalne??samochod na wolnych obrotak faluje a jak zimny to obrotuje pomozcie mi odpowiedzcie na te problemy bo nie wiem juz od czego zaczac :grrr: :grrr: :grrr:
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 21:40 przez charubin18, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr paź 14, 2009 12:09

Obrazek

- tutaj masz schemat, jak powinny być podłączone podciśnienia w silniku KR. 28 to wężyk, który idzie do serwa hamulców. Na jednym rysunku przedstawione jest kilka wersji połączeń. Ponieważ ty masz MFA, to jeden wężyk z zaworka zwrotnego powinien iść do MFA (do licznika), natomiast drugi, poprzez trójnik, do układu sterującego (VEZ na rysunku) i do trójnika 31 - a dalej to masz na schemacie.
Zwróć uwagę też na element 22 - to jest zawór stabilizacji biegu jałowego - czy jest dobrze podłączony. No i oczywiście wszystkie te wężyki przy przepustnicy i miedzy przepustnicą a obudową filtra powietrza i zaworkami koło tej obudowy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości