Gaśnie przy gwałtownym spadku obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bania88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:51
Lokalizacja: Dębica

Gaśnie przy gwałtownym spadku obrotów

Post autor: bania88 » czw paź 08, 2009 19:41

POMOCY. Auto zarówno na gazie jak i benzynie gaśnie gdy wskazówka obrotomieża gwałtownie spada np. jade i wrzucam na luz i czasami zgaśnie nie utrzyma tych minimalnych obrotów .



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw paź 08, 2009 19:47

wyczysc przepustnice dokladnie,nitro szmatka i ... nic niewymieeniaj niekombinuj puki tego niezrobisz.
Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 19:47 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw paź 08, 2009 19:53

w silniku 2 E jest tzw silniczek krokowy czyli (stabilizator biegu jałowego )to on ma za zadanie utrzymac obroty zwłaszcza kiedy silnik schodzi z wysokich obrotów na niskie
duber,
owszem taki zabieg moze pomóc bardziej w ADY

[ Dodano: Czw Paź 08, 2009 19:55 ]
ciekawy temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw paź 08, 2009 19:56

tak ale on nic niekosztuje,a wiem ze w kilku przypadkach pomogł(tak gadali ludziska).dobrze by bylo go pod vaga tez dać



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw paź 08, 2009 21:41

Sprawdz bezpiecznik nr 15 to jest zasilanie krokowca



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » czw paź 08, 2009 22:49

bania88, przerabialem ten temat bardzo dlugi czas ok 3-4 miesiecy. Najpierw sprawdz dokladnie szczelnosc dolotu powietrza, poszukaj na forum i sprawdz przeplywomierz, proponuje go rowniez odkrecic i sprawdzic czy klapka lekko chodzi, zobacz co sie stanie jak odlaczysz silnik krokowy, czujnik temp tez przydaloby sie sprawdzic, tutaj najlepiej VAG. Niby przeplywka nie ma wplywu na dzialanie auta na LPG, ale uwierz ze ma, jak chodzi ciezko klapka to takie dziwne rzeczy sie dzieja. U mnie problem sie skonczyl po malym remoncie silnika, wydmuchana mialem delikatnie uszczelke miedzy 3 a 4 cylindrem.. po wymianie uszczelki obroty sa ok :/


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 50 gości