zerwany pasek alternatora 1.9 Diesel 64KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

buliking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn sty 12, 2009 12:48
Lokalizacja: Koszalin

zerwany pasek alternatora 1.9 Diesel 64KM

Post autor: buliking » czw paź 08, 2009 12:55

mozna bez paska jechac czy cos sie stanie? mam 5km do warsztatu i nie wiem czy na hol czy dam rade dojechac? co oprocz alternatora napedza pasek wielorowkowy w 1.9D?



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » czw paź 08, 2009 13:07

zapewne pompe wody ale w taka pogode jak teraz jesli ruszysz zimnym autem to 5km powinienes dojechac... pilnuj tylko temp wody i jak najmniej obciazaj silnik, niskie obroty, jazda na luzie gdzie sie da...



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: zerwany pasek alternatora 1.9 Diesel 64KM

Post autor: PinkFloyd » czw paź 08, 2009 17:31

buliking pisze:mozna bez paska jechac czy cos sie stanie? mam 5km do warsztatu i nie wiem czy na hol czy dam rade dojechac? co oprocz alternatora napedza pasek wielorowkowy w 1.9D?
Wg mnie nie jedz tylko sam zmien, poluzuj alternator odkrecajac śrube kluczem 13 załoz nowy pasek ja stary , napnij łomem lub kijem i dokrec katre alternatora, zwykły D i TD ma wysoka sparwnosc termiczna w porównaniu do TDI juz po 2km łapie 90st a ze na zegarze jest 90KM to jest temp. w miejscu czujnika, jak pompa stoi to temp w głowicy jak na zegarze bedzie 90st przekroczy spokojnie nawet 120st i nie bedziesz o tym wiedział a te głowice sa wrazliwe na przegrzanie i pekanie głowic miedzy zaworami wiec nie radze bo koszty beda duże.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości