[mk3-tdi] Nie chce odpalić na rezerwie [zdechł mi dzisiaj]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

[mk3-tdi] Nie chce odpalić na rezerwie [zdechł mi dzisiaj]

Post autor: Szyszon » pn lis 14, 2005 18:36

Witam :pub:

mam ostatnio nie mały problemik, otóż od pewnego czasu śmigam ze wskazówką w okolicach rezerwy :otepienie: i zaczęły sie dziwne problemy z zapalaniem, jak postoi tak z 2h (ostatnio nawet po 15 minutach) to odpalenie go na rezerwie graniczy z cudem... kręcę i kręcę... dalej kręcę i jeszcze troche pokręcę i w końcu zaskakuje ale i tak strasznie ciężko :panna: , coś jakby łapie i puszcza aż w końcu zaskoczy porządnie i chodzi bez problemu... jak w baku pływa trochę więcej paliwa to problem całkowicie znika... (wiem- prosty wniosek - lać do pełna :hmm: ) miał ktoś taki problem? Moze filtr paliwa?


Szymon
Ostatnio zmieniony wt lis 15, 2005 23:09 przez Szyszon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pn lis 14, 2005 18:41

Po prostu masz syf na dnie baku, albo po prostu jak jest za mało pakliwa to pompa nie zasysa.


Black

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 14, 2005 18:48

j.w. uwazaj abys nie zapowietrzyl ukladu bo z tego co piszesz juz czuc pecherzyki.. Skoro robisz km na rezerwie i pewnie dolewasz co chwile nie lepiej zalac raz a dobrze.. jakbys sie czul jak zamiast calego piwa w goracy dzionek wolno byloby ci wypic tylko polowe???

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Szyszon » pn lis 14, 2005 18:55

Gitner pisze:Skoro robisz km na rezerwie i pewnie dolewasz co chwile nie lepiej zalac raz a dobrze.. jakbys sie czul jak zamiast calego piwa w goracy dzionek wolno byloby ci wypic tylko polowe???
od 2 tygodni mam problem z paliwem, dostawca w chu*** leci... zazwyczaj leje ile wlezie... to na pewno nie jest problem z filtrem ?:chytry: jutro rano zaleje do polowy... jak dojade na stacje :panna:


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 14, 2005 22:01

Szyszon pisze:
Gitner pisze:Skoro robisz km na rezerwie i pewnie dolewasz co chwile nie lepiej zalac raz a dobrze.. jakbys sie czul jak zamiast calego piwa w goracy dzionek wolno byloby ci wypic tylko polowe???
od 2 tygodni mam problem z paliwem, dostawca w chu*** leci... zazwyczaj leje ile wlezie... to na pewno nie jest problem z filtrem ?:chytry: jutro rano zaleje do polowy... jak dojade na stacje :panna:
Dostawca moze Ci zycie ratuje a w h.. to ty lecisz ze swymi autem lejac mu nie wiadomo co. Zalej full na dobrej stacji, wymien filtr paliwa i sprawdz..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Szyszon » pn lis 14, 2005 22:08

Gitner pisze:w h.. to ty lecisz ze swymi autem lejac mu nie wiadomo co.
zawsze wiem co leję bo jestem przy tankowaniu :bigok: i zawsze jest to stacja orlen... raz hypernova ale tylko 10 l, z przymusu


pojutrze jade do boscha na darmowy przegląd... a w przyszlym tygodniu filtry!


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 14, 2005 22:09

cos musi byc nie tak bo ja latam na rezerwie czasem i odpala bez problemu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 14, 2005 22:16

Szyszon pisze:
Gitner pisze:w h.. to ty lecisz ze swymi autem lejac mu nie wiadomo co.
zawsze wiem co leję bo jestem przy tankowaniu :bigok: i zawsze jest to stacja orlen... raz hypernova ale tylko 10 l, z przymusu
To ja juz nie rozumiem. Piszesz tu o orlenie, wczesniej narzekales ze dostawca nie ma dla ciebie wajchy... To albo lejesz cos lewego, albo mieszkasz na takim zadupiu ze cpn na kolkach do ciebie przyjezdza..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Szyszon » pn lis 14, 2005 22:27

Gitner pisze:To ja juz nie rozumiem. Piszesz tu o orlenie, wczesniej narzekales ze dostawca nie ma dla ciebie wajchy... To albo lejesz cos lewego, albo mieszkasz na takim zadupiu ze cpn na kolkach do ciebie przyjezdza..
Dobre, dobre z tym cpn'em, ale w jakich Ty czasach zyjesz :rotfl:

Pan który dostarcza mi paliwo do mojego samochodu zawsze tankuje na stacji zwanej "orlen",i zawsze przy tym jestem, bo zalatwiamy to wszystko na miejscu :bigok: tylko ze od 2 tygodni urlopuje,choruje i rozne inne cuda... stąd rezerwa... czego tu nie rozumiesz?

jesli bedzie trzeba to postaram się JESZCZE jasniej to zobrazować... :pub:


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 14, 2005 22:32

Szyszon pisze:
Gitner pisze:To ja juz nie rozumiem. Piszesz tu o orlenie, wczesniej narzekales ze dostawca nie ma dla ciebie wajchy... To albo lejesz cos lewego, albo mieszkasz na takim zadupiu ze cpn na kolkach do ciebie przyjezdza..
Dobre, dobre z tym cpn'em, ale w jakich Ty czasach zyjesz :rotfl:

Pan który dostarcza mi paliwo do mojego samochodu zawsze tankuje na stacji zwanej "orlen",i zawsze przy tym jestem, bo zalatwiamy to wszystko na miejscu :bigok: tylko ze od 2 tygodni urlopuje,choruje i rozne inne cuda... stąd rezerwa... czego tu nie rozumiesz?

jesli bedzie trzeba to postaram się JESZCZE jasniej to zobrazować... :pub:
Tez lalem paliwo z orlenu, okazyjnie do pewnego czasu kiedy zaczal palic 8 litrow.. zmienilem na statoila i zeszlo do 5l. Po pol roku znow zalalem okazje i po 100km zalowalem. Sciagnalem i wrocilem do statoila. Tak wiec orlen orlenowi nie rowny. Wracajac do Twego problemu wymien na poczatek filtr paliwa. Czy auto przy wcisnietym gazie zapala i czy w tym czasie sie dusi?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Szyszon » pn lis 14, 2005 22:40

Gitner pisze:Tez lalem paliwo z orlenu, okazyjnie do pewnego czasu kiedy zaczal palic 8 litrow.. zmienilem na statoila i zeszlo do 5l. Po pol roku znow zalalem okazje i po 100km zalowalem. Sciagnalem i wrocilem do statoila. Tak wiec orlen orlenowi nie rowny. Wracajac do Twego problemu wymien na poczatek filtr paliwa. Czy auto przy wcisnietym gazie zapala i czy w tym czasie sie dusi?
Spróbuje jutro moze z schellem, bo statoil nigdzie w mojej okolicy nie stoi... probowalem z wcisnietym gazem i nie ma roznicy... najciekawsze jest to ze dzieje sie tak tylko jak jest na rezerwie! Jak dobrze pojdzie to jeszcze w tym tygodniu wymienie filtr i zobacze jak wtedy pojdzie...

dzieki :kufel:


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 14, 2005 22:50

Szyszon pisze: najciekawsze jest to ze dzieje sie tak tylko jak jest na rezerwie! Jak dobrze pojdzie to jeszcze w tym tygodniu wymienie filtr i zobacze jak wtedy pojdzie...
dzieki :kufel:
To tak wyglada jakby pompa nie miala juz co zassac z baku...

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Szyszon » wt lis 15, 2005 23:09

no i zdechł golf, ch** wie co go boli, jestem taki wkur*** ze glowa boli :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: , paliwo bylo, schell, jade a tu w piz** zgasł, kręce chwile rozrusznikiem zapala i po 20 sek znowu gasnie, zaraz zapieprzam pchac go do garazu... przede mną jakies 400m po dziurach... zyczcie powodzenia :panna:

życze powodzenia, ale cenzurka, kolego sie kłania
Kasiunia


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lis 15, 2005 23:14

Szyszon pisze:no i zdechł golf, *** wie co go boli, jestem taki wkur*** ze glowa boli :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: , paliwo bylo, schell, jade a tu w ******* zgasł, kręce chwile rozrusznikiem zapala i po 20 sek znowu gasnie, zaraz zapieprzam pchac go do garazu... przede mną jakies 400m po dziurach... zyczcie powodzenia :panna:
Powodzenia.. To w koncu byl zalany czy rezerwa? Czy jakies kontrolki ci zamrugaly? Moze elektryka Ci siadla?

Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony wt lis 15, 2005 23:18 przez Gitner, łącznie zmieniany 2 razy.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 141 gości