[MK2 PN] Zapłon - co z przewodem podciśnieniowym????
: pn lis 14, 2005 18:13
Witam,
Ustawiałem właśnie zapłon na lampę stroboskopową.
Czy w silniku PN podczas ustawiania ma być przewód podciśnieniowy podłączony do aparatu zapłonowegop czy nie?
W polskiej książce piszą że podłączony, w angielskiej PNa nie uwzględniono, ale W RF piszą że odłączony (dla RF wg polskiej książki ma być tak jak PN czyli podłączony).
Znowu na stronie
http://vwgolf.pl/golf2/sil_pn.html
Jest napisane, że odłączony.
Zgłupieć idzie
Ustawiałem zarówno przy podłączonym jak i odłączonym (różnica na znakach jest dosyć duża (jak ustawiam na podłączonym przewodzie to zapłon jest późniejszy niż na odłączonym)
Jak to w końcu ma być????
Może ma ktoś wiarygodne dane na ten temay????
Ustawiałem właśnie zapłon na lampę stroboskopową.
Czy w silniku PN podczas ustawiania ma być przewód podciśnieniowy podłączony do aparatu zapłonowegop czy nie?
W polskiej książce piszą że podłączony, w angielskiej PNa nie uwzględniono, ale W RF piszą że odłączony (dla RF wg polskiej książki ma być tak jak PN czyli podłączony).
Znowu na stronie
http://vwgolf.pl/golf2/sil_pn.html
Jest napisane, że odłączony.

Ustawiałem zarówno przy podłączonym jak i odłączonym (różnica na znakach jest dosyć duża (jak ustawiam na podłączonym przewodzie to zapłon jest późniejszy niż na odłączonym)
Jak to w końcu ma być????
Może ma ktoś wiarygodne dane na ten temay????