Strona 1 z 1

[MK2 PN] Zapłon - co z przewodem podciśnieniowym????

: pn lis 14, 2005 18:13
autor: paulox
Witam,

Ustawiałem właśnie zapłon na lampę stroboskopową.
Czy w silniku PN podczas ustawiania ma być przewód podciśnieniowy podłączony do aparatu zapłonowegop czy nie?

W polskiej książce piszą że podłączony, w angielskiej PNa nie uwzględniono, ale W RF piszą że odłączony (dla RF wg polskiej książki ma być tak jak PN czyli podłączony).

Znowu na stronie

http://vwgolf.pl/golf2/sil_pn.html

Jest napisane, że odłączony.

:kac: Zgłupieć idzie

Ustawiałem zarówno przy podłączonym jak i odłączonym (różnica na znakach jest dosyć duża (jak ustawiam na podłączonym przewodzie to zapłon jest późniejszy niż na odłączonym)

Jak to w końcu ma być????

Może ma ktoś wiarygodne dane na ten temay????

: pn lis 14, 2005 22:27
autor: Stroosiu
Witam :)

Ja w VW Jetta 1.6 i Fordzie Sierra ustawiałem zawsze z podłączonym przewodem od podciśnienia, mimo, że w książkach, jak zauważyłeś, różnie piszą.
Nie zauważyłem większego spalania i autka były dość żwawe.
Ale np.: Facie Uno lampa pokazywała mi prawie to samo - różnice min.
Ewentualnie jak ustawisz to zobacz jak auto Ci idzie:)
Pozdro.

: pn lis 14, 2005 22:55
autor: paulox
Stroosiu pisze:Witam :)

Ja w VW Jetta 1.6 i Fordzie Sierra ustawiałem zawsze z podłączonym przewodem od podciśnienia, mimo, że w książkach, jak zauważyłeś, różnie piszą.
Nie zauważyłem większego spalania i autka były dość żwawe.
Ale np.: Facie Uno lampa pokazywała mi prawie to samo - różnice min.
Ewentualnie jak ustawisz to zobacz jak auto Ci idzie:)
Pozdro.
Po ustawieniu na odłączonym na gazie idzie w miare ładnie ale na benzynie zaczął przerywać.

Będę musiał ustawić jednak na podłączonym przewodzie.