Strona 1 z 1

problem z odpaleniem + szarpanie

: czw paź 08, 2009 00:13
autor: drunk soldier
Witam, mam problem z moim golfem III 1,6 z silnikiem aft 74kW. Auto jest ciężko uruchomić na zimnym silniku szczególnie kiedy na dworze popada i jest wilgotno, kiedy po kikakrotnym zakręceniu uda się go odpalić szarpie przy dodawaniu gazu (jakby się dusił, bywa, że zgaśnie) aż do momentu nagrzania silnika, potem problem znika. Mogęgo wtedy zostawić na kilka godzin i pali bez najmniejszego problemu. Wymienione świece, przewody WN, kopułka, palec, akumulator. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Co może być powodem takiego zachowania.

: czw paź 08, 2009 05:35
autor: agrala
To sa typowe objawy uszkodzonych przeodow zaplonowych
Kiedy je wymieniales i jakie wlozyles?

: czw paź 08, 2009 09:15
autor: drunk soldier
Przewody wymienione zostały około miesiąc temu. Wstawione są polskie przewody Janmor.

: czw paź 08, 2009 09:32
autor: flatron316
belcho99 pisze:zmień na ngk, odpal auto w nocy i zajrzyj pod maskę czy nie ma iskier, masz ewidentne objawy jakiegoś przebicia
Tak jak ci Belcho pisze zrób.
Ew jak chcesz sie upewnic zdejmij kopułke z kablami i zabierz na noc do domu .Załóż rano i wtedy sprawdź co sie dzieje.
Palec tez mozesz zabrac dla pewności.

: czw paź 08, 2009 09:36
autor: gacus
drunk soldier pisze:Janmor.
:grrr: masz moze stare jeszcze ? spróbuj założyc na próbę.


ewentualnie kup izolator w spray'u i zpsikaj WN http://www.kleenflo.pl/ks_spoik.htm

: czw paź 08, 2009 09:42
autor: drunk soldier
Posłucham rady i zmienię przewody na ngk, po sprawdzeniu dam znać czy pomogło.

: czw paź 08, 2009 09:43
autor: Paweł Marek
Podmień cewkę. Ale na próbę pożycz od kogoś żeby nie iść w koszta. Na pewno nowe Janmory nie są przyczyna kłopotów. Jeżdżę od dawna na takich i to najtańszych i zero problemów. Przyjrzyj się jeszcze jak odpalisz po ciemku czy jakieś iskry nie latają pod maska w okolicy kopułki, cewki.

: czw paź 08, 2009 20:04
autor: drunk soldier
Spryskałem, przewody kopułkę, cewkę wodą aby było lepsze środowisko dla iskier i nic, nie ma latających iskier. Czy mimo to może być uszkodzona cewka. Jakie byłyby objawy żle ustawionego zapłonu lub uszkodzonej, zabrudzonej przepustnicy?