Strona 1 z 1

1.6 AFT szarpanie

: śr paź 07, 2009 18:38
autor: lukivw
Witam
Otóż mam problem ze swoim ś2wieżo zakupionym golfem. Na zimnym silniku czasami podczas rozpędzania na drugim i trzecim biegu czuć zadławienie i trzeba mocniej przycisnąć gaz żeby przejść tą barierę. Odczucie można porównać jakby koś stał z tyłu i go ciągnął. Drugi problem to podczas stałej prędkość czuć lekkie przerywanie. Świeżo po w zakupie gdy zacząłem odczuwać ww objawy wymieniłem świece na NGK i ustawiłem odległość między elektrodami na 0,8 i wtedy czuć szarpanie jeszcze bardziej niż przy ustawieniu elektrod na 0.9. Ponadto wymieniłem kopułkę, palec i przewody wysokiego napięcia. Próbowałem również ustawić zapłon na 4-8 stopni ja chciałem na 6 ale powyżej 5 stopni silnik nie reaguje. I ostatnia sprawa to nie czuć tych 100 koni, swojego czasu miałem passata i golfa 2 z silnikiem 1.8 90 km i obydwa miały w odczuciu większą moc niż obecny mk3

: śr paź 07, 2009 19:27
autor: rex_hunt
Sprawdź dokładnie szczelność odmy. Miałem podobne szarpanie. Był pęknięty trójnik odmy wychodzący z pokrywy zaworów. Po wymianie auto nie szarpie.

Re: 1.6 AFT szarpanie

: śr paź 07, 2009 19:48
autor: norek111
lukivw pisze:Witam
Otóż mam problem ze swoim ś2wieżo zakupionym golfem. Na zimnym silniku czasami podczas rozpędzania na drugim i trzecim biegu czuć zadławienie i trzeba mocniej przycisnąć gaz żeby przejść tą barierę. Odczucie można porównać jakby koś stał z tyłu i go ciągnął. Drugi problem to podczas stałej prędkość czuć lekkie przerywanie. Świeżo po w zakupie gdy zacząłem odczuwać ww objawy wymieniłem świece na NGK i ustawiłem odległość między elektrodami na 0,8 i wtedy czuć szarpanie jeszcze bardziej niż przy ustawieniu elektrod na 0.9. Ponadto wymieniłem kopułkę, palec i przewody wysokiego napięcia. Próbowałem również ustawić zapłon na 4-8 stopni ja chciałem na 6 ale powyżej 5 stopni silnik nie reaguje. I ostatnia sprawa to nie czuć tych 100 koni, swojego czasu miałem passata i golfa 2 z silnikiem 1.8 90 km i obydwa miały w odczuciu większą moc niż obecny mk3
kolego w tym zapłonie to możesz sobie ustawiać 4-8 i 6,ciekawe czym to ustawiałeś,bo lampą stroboskopową to możesz co jedynie się pobawić

: śr paź 07, 2009 21:31
autor: lukivw
Zapłon ustawiałem poczciwym SUS em

: śr paź 07, 2009 21:33
autor: norek111
lukivw pisze:Zapłon ustawiałem poczciwym SUS em
tym w AFT nie ustawisz

[ Dodano: 07 Paź 2009 21:38 ]
VAGiem ustawisz jak trzeba

: śr paź 07, 2009 21:56
autor: lukivw
Więc czym najlepiej

: śr paź 07, 2009 21:58
autor: norek111
lukivw pisze:Więc czym najlepiej
interfejs + VAG-COM i masz ustawione jak fabryka dała

: śr paź 07, 2009 22:03
autor: lukivw
A mógłbyś wytłumaczyć jak VAGiem to zrobić

: śr paź 07, 2009 22:14
autor: norek111
sprawdź wiadomość