takie małe pytanie dot.rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

takie małe pytanie dot.rozrządu

Post autor: piotrek991 » pn lis 14, 2005 13:01

czy pasek+napinacz+wymiana(robocizna) 300zł to dużo mi fachowiec zaśpiewał czy rozsądnie?



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pn lis 14, 2005 13:05

Nie dużo i śmiało możesz za tyle zrobić

Ja zapłaciłem z częściami i robocizną 380 zeta.


Black

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pn lis 14, 2005 13:16

blackwhite pisze:Nie dużo i śmiało możesz za tyle zrobić

Ja zapłaciłem z częściami i robocizną 380 zeta.
to chyba troche przepłaciłeś, pasek z rolka to chyba w kosztach ~100-120zł a robocizna 200!!!!????

sorki ale za 100 ci powinni z pocałowaniem reki wymienic i ładnie zapłon stawić dla pewnosci.
u mnie wołali za rozrząd 50zł z zapłonem, szkoda mi było i sam wymieniłem. Tak wiec ja uważam ze 300zł to bardzo dużo. Dodam ze za 400zł mi zawołali w aso VW za wymiane rozrządu tak wiec sorki...


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » pn lis 14, 2005 13:20

igor002 ma rację. Za części zapłaciłem 80 zyli, 70 za robociznę. Zrobione solidnie. Nie daj się wpuścić w kanał. 150 zł na ulicy nie leży

Pozdro :pub:



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pn lis 14, 2005 13:21

igor002 pisze:to chyba troche przepłaciłeś, pasek z rolka to chyba w kosztach ~100-120zł a robocizna 200!!!!????
Weź pod uwage, że jestem z wawy, a tu niestety ceny są wyższe.Poza tym w różnych silnikach są różne rolki, ja dałem za rolke 130 zeta + pasek 105 zeta + robota 150 zeta.
Mam niestety taki niefortunny silnik, że np mam przepustnice z silnikiem krokowym jako całość i jak mi pierdyknie to koszt z wymianą około 1200 zeta i niestety części mnie kosztują dużo.

[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 12:23 ]
GRIsha pisze:Za części zapłaciłem 80 zyli, 70 za robociznę.
Przepraszam a pasek masz zrobiony ze skarpety? :helm: Gdzie kupiłeś w takiej cenie pasek i roilkę napinacza?Ja wiem, ze można kupić tanie części tylko jak jest p[otem z ich trwałością.
Ostatnio zmieniony pn lis 14, 2005 13:30 przez blackwhite, łącznie zmieniany 1 raz.


Black

Awatar użytkownika
Leniwiec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 19:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Leniwiec » pn lis 14, 2005 13:24

Ja dalem za same czesci w zeszlym tygodniu 100 zl, montowalem jednak w znajomym warsztacie z wieloma innymi gratami, wiec ile za sama robocizne nie wiem. 300 zl jednak wydaje sie nieco duzo...


Golf - coś więcej niż suma części...

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » pn lis 14, 2005 14:41

do mojego sprżeta pasek kosztuje 70 zł, napinacz 100 zł, i reszte wymian czyli 130 zł,

a i mój 1,6 to ten model ostatni więc jakoś inne niż zwykłe te cześci i koszty tak mi mechnaior powiedział



Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » pn lis 14, 2005 15:04

blackwhite pisze:Przepraszam a pasek masz zrobiony ze skarpety? helm
Uwaga nie na miejscu. Nie szukałem najtańszego, tylko dobrego. Pasek kosztował 33 zł, rolka napinacza - 55 zł. Części nowe i bynajmniej nie ze skarpety :green_fuck: Po prostu do mojego silnika i w mojej miejscowości tyle kosztują. Podesłać hurtem może? :helm:
Rozbieżności cenowych udałoby się uniknąć, gdyby kolega piotrek991 podał model silnika.
Widełki cenowe paska 25-175 zł...
pozdro



piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » pn lis 14, 2005 15:22

GRIsha pisze:
blackwhite pisze:Przepraszam a pasek masz zrobiony ze skarpety? helm
Uwaga nie na miejscu. Nie szukałem najtańszego, tylko dobrego. Pasek kosztował 33 zł, rolka napinacza - 55 zł. Części nowe i bynajmniej nie ze skarpety :green_fuck: Po prostu do mojego silnika i w mojej miejscowości tyle kosztują. Podesłać hurtem może? :helm:
Rozbieżności cenowych udałoby się uniknąć, gdyby kolega piotrek991 podał model silnika.
Widełki cenowe paska 25-175 zł...
pozdro

1,6 benzyna 95 rok



Awatar użytkownika
Leniwiec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 19:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Leniwiec » pn lis 14, 2005 15:30

piotrek991 pisze:1,6 benzyna 95 rok
Ja mam silnik AEK 1.6 z samej koncowki 1995 roku i za czesci do rozrzadu dale rowno 107 zl.


Golf - coś więcej niż suma części...

Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » pn lis 14, 2005 15:41

No to coś wiadomo, choć 1,6 w benzynie produkowano w 1995 r. aż trzy modele: AEK, AEA, AEE. Paski - od 55 do 65 zł. Rolki, zależy od modelu - 75-145 zł. Robocizna w 100 zł powinna się zamknąć

pzdr :pub:



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pn lis 14, 2005 19:12

bardzo dobra firma od rolek LUK i do tego pasek gates albo contitech lub bosch.
rolka nie wiecej niż 100, pasek niż 50.
ja do swojego za rolke tej firmy dałem 54zł a za pasek 32 i to były całe koszta.
pozdro

[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 6:12 pm ]
blackwhite pisze:
igor002 pisze:to chyba troche przepłaciłeś, pasek z rolka to chyba w kosztach ~100-120zł a robocizna 200!!!!????
Weź pod uwage, że jestem z wawy, a tu niestety ceny są wyższe.Poza tym w różnych silnikach są różne rolki, ja dałem za rolke 130 zeta + pasek 105 zeta + robota 150 zeta.
Mam niestety taki niefortunny silnik, że np mam przepustnice z silnikiem krokowym jako całość i jak mi pierdyknie to koszt z wymianą około 1200 zeta i niestety części mnie kosztują dużo.
nie chce cie martwic ale teraz wszedzie duzo wołają czy to warszawa czy kraków.
a tymbardziej w aso, tak jak mówie w aso z ich czesciami zawołali 400zł.

pozdro


Mk3 GTI 16V ABF

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » pn lis 14, 2005 19:20

więc tak napinacz RUVILLE, pasetk CONTITECH <--coś takiego, robocizna i zapłaciłem za wszystko 320 zł myśle ze w miare rozsądnie i mam święty spokój



delta15

Post autor: delta15 » pn lis 14, 2005 23:17

no 300 stówki to troche duzo zwarzywszy na to ze rozrząd nie jest skomplikowany a czensci nie sa zbyt drogie ale to zalerzy od miejscowosci i od warsztatu niektórzy fachowcy sie cenia ale przynajmniej bedziesz miał pewność że jes ok



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 339 gości