gti v8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamilson177
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:02
Lokalizacja: rzeszów

gti v8

Post autor: kamilson177 » wt paź 06, 2009 21:12

gdzie znajduje sie termostat ??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt paź 06, 2009 21:15

Serdecznie witamy na forum. Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem. Po zaakceptowaniu prosimy o użycie wyszukiwarki. Dziękujemy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » wt paź 06, 2009 21:56

v8?? :goof:


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » wt paź 06, 2009 23:51

kolega ma pewnie na mysli 1.8 8v czyli ABS, a nie gti, termostat znajdziesz w dolnej części silnika (wchodzi do niego kruciec od chłodnicy)


Obrazek

kamilson177
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt paź 06, 2009 21:02
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: kamilson177 » śr paź 07, 2009 14:23

sorka zapomnialem dopisac to jest 2.0 gti v8



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr paź 07, 2009 14:29

kamilson177 pisze:2.0 gti v8
chyba 2.0 8v...



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » śr paź 07, 2009 14:59

:grin: :grin: :grin: V8 COOL


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr paź 07, 2009 16:25

kamilson177 pisze:sorka zapomnialem dopisac to jest 2.0 gti v8
i nadal nie przeczytales regulaminu. :p Ty masz napisać w profilu jakie masz auto a nie w wątku. I sprawdź czym sie różni V8 od 8v... pozdro
A termostat masz w króćcu pompy wodnej przykręcanym na 2 śruby.



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » śr paź 07, 2009 18:48

Co chcecie? Ja też wszędzie mówię, że mam v8 pod maską :green_fuck: :grin:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr paź 07, 2009 19:52

Lukasz_mk2 pisze:kolega ma pewnie na mysli 1.8 8v czyli ABS,
a ADY nie moze moze miec na mysli ??:)

nie zmienia to faktu, ze termostat jest w kolanku na dole silnika :) idac od chłodnicy dolnym węzem trafisz na pewno, tak jak koledzy pisza na dwie srubki.. szukamy , a znajdziemy :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

dj_san
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 22:52
Lokalizacja: Kożuchów

Post autor: dj_san » śr paź 07, 2009 22:34

racja przy silniku pod alternatorem na dole jest czarny kruciec odkrecasz i wyciągasz termostat jak masz klime to troszku gorzej



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 07, 2009 22:37

dj_san pisze:jak masz klime to troszku gorzej
Klimę? Przecież ona nic nie przeszkadza, termostat wymienia się najłatwiej od dołu, pompę wspomagania trzeba odkręcić i odsunąć nie odłączając jej wezy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » śr paź 07, 2009 23:32

Paweł Marek, jest dokładnie tak jak mówisz, ostatnio zmieniałem, klima nie ma nic do rzeczy..

[ Dodano: 07 Paź 2009 23:34 ]
a i dodam, że na dobrą sprawe nie trzeba kanału :) dośc wysoko podnosimy furmanke z prawej strony koło wykręcamy i jest dośc eleganckie dojscie. pomimo to i tak ja zmienialem na kanale, ale ostatnio u znajomego wymiane robiłem bez kanalu... i poszlo bez problemu...
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 23:34 przez d.milas, łącznie zmieniany 1 raz.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr paź 07, 2009 23:36

a ja wymieniałem od góry :P

nawet auta nie podnosiłem , no , ale w mk II , jest troszke inaczej :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 286 gości