Strona 1 z 2
Problem z licznikiem tdi
: wt paź 06, 2009 20:07
autor: czajaa22
Witam sprawaq ciagnei sie juz dluzszy czas. Wymianialem sobei licznik na inny z mfa fiz. Po wymianie nie mogwe sie pozbyc bledu wyswietlajacego sie na fiz oil sensor workshop. Probowalem zmieniac soft w licnzik uale nic nie dalo licznik jest z innej wersji silnikowej stad pewnie ten problem. Jak to ominac zeby nie denerwowalo mnie to za kazdym razem kiedy przekrecam kluczyk. Druga sprawa zasilanie dodatkowych wskaznikow podlaczone mam narazie tak ze po przekreceniu zaplony normalnie sie wlaczaja a pozniej jak zapalam gasna i znowu sie wlaczaja. Gdzie podpiac zasilanie zeby nie bylo przerywane podczas zapalania auta? Czy to mozliwe?
: wt paź 06, 2009 20:30
autor: edzio
czajaa22 pisze:oil sensor workshop.
chodzi o czujnik poziomu oleju w misce olejowej.Uszkodzony lub brak.
: wt paź 06, 2009 21:32
autor: czajaa22
he tak to ja wiem tylk ojak to ominac? Moze cos pogrzebac jeszcze w oprogramowaniu? Czujnika brak na bank bo mam auto z 99 i tam nie ma czujnika poziomu oleju.
: wt paź 06, 2009 21:43
autor: Fahoo
czajaa22, znaleśc rozpiske pinów w liczniku i podpiąć do masy-przynajmniej spróbować może pomoże
Gdzie podpiac zasilanie zeby nie bylo przerywane podczas zapalania auta? Czy to mozliwe?
dać napięcie ze skrzynki z bezpiecznikami ze stałym +
kupić za 3,50zł mikro przekaźnik i wpiąć się z załaczaniem + z kabla ze stacyjki-łatwo go znaleść bo to będzie grubas przy stacyjce pod plastikami---weź miernik i szpilkę
wbijaj w kable i mierz napięcie przy próbie zapłonu czy nie odcina
: wt paź 06, 2009 22:51
autor: edzio
czajaa22 pisze:he tak to ja wiem tylk ojak to ominac?
nie wiesz jak to ominąc???,bardzo prosto,trzeba zasymulowac ,że jest.
: wt paź 06, 2009 23:19
autor: Qto
edzio pisze:chodzi o czujnik poziomu oleju w misce olejowej.Uszkodzony lub brak.
czajaa22 pisze:he tak to ja wiem tylk ojak to ominac?
Próbowałeś zmienić kodowanie zegarów? Konkretnie ostatnia cyferka na "0"
: śr paź 07, 2009 20:06
autor: czajaa22
edzio pisze:czajaa22 pisze:he tak to ja wiem tylk ojak to ominac?
nie wiesz jak to ominąc???,bardzo prosto,trzeba zasymulowac ,że jest.
HE a mozesz mi wytlumaczyc? Znalesc przewodzik i podpiac do masy jak kolega wyzej pisal?
[ Dodano: 07 Paź 2009 20:10 ]
Gdzie podpiac zasilanie zeby nie bylo przerywane podczas zapalania auta? Czy to mozliwe?
dać napięcie ze skrzynki z bezpiecznikami ze stałym +
kupić za 3,50zł mikro przekaźnik i wpiąć się z załaczaniem + z kabla ze stacyjki-łatwo go znaleść bo to będzie grubas przy stacyjce pod plastikami---weź miernik i szpilkę
wbijaj w kable i mierz napięcie przy próbie zapłonu czy nie odcina[/quote]
Hmm a czy przy wszystkich urzadzeniach jest odcinane zasilanie przy zapalaniu? Bo moze do ktoregos bym sie podpial. Narazie mam zasilanie po stacyjke wpiete we wlaczniku swiatel a staly plus w skrzynce przekaznikow gdzie jest 30a zlacze.
: śr paź 07, 2009 22:31
autor: Scientist
czajaa22, wystarczy zmienic kodowanie licznika na taka wersje w ktorej nie bylo tego czujnika, dokładnie tak jak napisał Qto.
: śr paź 07, 2009 22:39
autor: edzio
Scientist pisze:czajaa22, wystarczy zmienic kodowanie licznika na taka wersje w ktorej nie bylo tego czujnika, dokładnie tak jak napisał Qto.
wiesz za co odpowiada ostatnia cyfra w kodowaniu?

: śr paź 07, 2009 22:53
autor: norek111
edzio pisze:Próbowałeś zmienić kodowanie zegarów? Konkretnie ostatnia cyferka na "0"
może przedostatnia
: śr paź 07, 2009 22:59
autor: edzio
norek111 pisze:edzio pisze:Próbowałeś zmienić kodowanie zegarów? Konkretnie ostatnia cyferka na "0"
gdzie ja tak napisałem?
: śr paź 07, 2009 23:04
autor: norek111
Qto, to napisał,nie wiem dlaczego zaznaczyło jako twoją wypowiedz (edzio)
: czw paź 08, 2009 11:47
autor: Qto
norek111 pisze:może przedostatnia
a przedostatnia nie jest to czasami liczba cylindrów? Nie wiem, moim zdaniem ostatni cyferka powinna być "0", ale ręki uciąć sobie nie dam:)
Z cytowaniem też ostatnio miałem problemy, zaznaczałem kogoś tekst a wychodziło że to ja napisałem:)
: czw paź 08, 2009 11:53
autor: norek111
xxx?x: Wskazania serwisowe (ab 09/2000)
0 - Stały termin bez czujnika poziomu oleju (QG0)
1 - LONG LIFE (QG1)
2 - Stałe z czujnikiem poziomu oleju (QG2)
3 - (USA,Kanada)
xxxx?: Typ silnika (bis 07/1999)
0 - Diesel (TDI)
2 - Benziner
xxxx?: Liczba "k" prędkość (ab 08/1999)
3 - 4134 - 6 Cylinder
5 - 4182 - Wszystkie inne
6 - 4128 - 8-Cylinder W8