Problem z licznikiem tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Problem z licznikiem tdi

Post autor: czajaa22 » wt paź 06, 2009 20:07

Witam sprawaq ciagnei sie juz dluzszy czas. Wymianialem sobei licznik na inny z mfa fiz. Po wymianie nie mogwe sie pozbyc bledu wyswietlajacego sie na fiz oil sensor workshop. Probowalem zmieniac soft w licnzik uale nic nie dalo licznik jest z innej wersji silnikowej stad pewnie ten problem. Jak to ominac zeby nie denerwowalo mnie to za kazdym razem kiedy przekrecam kluczyk. Druga sprawa zasilanie dodatkowych wskaznikow podlaczone mam narazie tak ze po przekreceniu zaplony normalnie sie wlaczaja a pozniej jak zapalam gasna i znowu sie wlaczaja. Gdzie podpiac zasilanie zeby nie bylo przerywane podczas zapalania auta? Czy to mozliwe?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt paź 06, 2009 20:30

czajaa22 pisze:oil sensor workshop.
chodzi o czujnik poziomu oleju w misce olejowej.Uszkodzony lub brak.



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » wt paź 06, 2009 21:32

he tak to ja wiem tylk ojak to ominac? Moze cos pogrzebac jeszcze w oprogramowaniu? Czujnika brak na bank bo mam auto z 99 i tam nie ma czujnika poziomu oleju.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt paź 06, 2009 21:43

czajaa22, znaleśc rozpiske pinów w liczniku i podpiąć do masy-przynajmniej spróbować może pomoże
Gdzie podpiac zasilanie zeby nie bylo przerywane podczas zapalania auta? Czy to mozliwe?
dać napięcie ze skrzynki z bezpiecznikami ze stałym +
kupić za 3,50zł mikro przekaźnik i wpiąć się z załaczaniem + z kabla ze stacyjki-łatwo go znaleść bo to będzie grubas przy stacyjce pod plastikami---weź miernik i szpilkę
wbijaj w kable i mierz napięcie przy próbie zapłonu czy nie odcina


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt paź 06, 2009 22:51

czajaa22 pisze:he tak to ja wiem tylk ojak to ominac?
nie wiesz jak to ominąc???,bardzo prosto,trzeba zasymulowac ,że jest.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » wt paź 06, 2009 23:19

edzio pisze:chodzi o czujnik poziomu oleju w misce olejowej.Uszkodzony lub brak.
czajaa22 pisze:he tak to ja wiem tylk ojak to ominac?
Próbowałeś zmienić kodowanie zegarów? Konkretnie ostatnia cyferka na "0"



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » śr paź 07, 2009 20:06

edzio pisze:
czajaa22 pisze:he tak to ja wiem tylk ojak to ominac?
nie wiesz jak to ominąc???,bardzo prosto,trzeba zasymulowac ,że jest.
HE a mozesz mi wytlumaczyc? Znalesc przewodzik i podpiac do masy jak kolega wyzej pisal?

[ Dodano: 07 Paź 2009 20:10 ]
Gdzie podpiac zasilanie zeby nie bylo przerywane podczas zapalania auta? Czy to mozliwe?
dać napięcie ze skrzynki z bezpiecznikami ze stałym +
kupić za 3,50zł mikro przekaźnik i wpiąć się z załaczaniem + z kabla ze stacyjki-łatwo go znaleść bo to będzie grubas przy stacyjce pod plastikami---weź miernik i szpilkę
wbijaj w kable i mierz napięcie przy próbie zapłonu czy nie odcina[/quote]

Hmm a czy przy wszystkich urzadzeniach jest odcinane zasilanie przy zapalaniu? Bo moze do ktoregos bym sie podpial. Narazie mam zasilanie po stacyjke wpiete we wlaczniku swiatel a staly plus w skrzynce przekaznikow gdzie jest 30a zlacze.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » śr paź 07, 2009 22:31

czajaa22, wystarczy zmienic kodowanie licznika na taka wersje w ktorej nie bylo tego czujnika, dokładnie tak jak napisał Qto.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr paź 07, 2009 22:39

Scientist pisze:czajaa22, wystarczy zmienic kodowanie licznika na taka wersje w ktorej nie bylo tego czujnika, dokładnie tak jak napisał Qto.
wiesz za co odpowiada ostatnia cyfra w kodowaniu? :chytry:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr paź 07, 2009 22:53

edzio pisze:Próbowałeś zmienić kodowanie zegarów? Konkretnie ostatnia cyferka na "0"
może przedostatnia


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr paź 07, 2009 22:59

norek111 pisze:
edzio pisze:Próbowałeś zmienić kodowanie zegarów? Konkretnie ostatnia cyferka na "0"
gdzie ja tak napisałem?
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 23:00 przez edzio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr paź 07, 2009 23:04

Qto, to napisał,nie wiem dlaczego zaznaczyło jako twoją wypowiedz (edzio)
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 23:04 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw paź 08, 2009 11:47

norek111 pisze:może przedostatnia
a przedostatnia nie jest to czasami liczba cylindrów? Nie wiem, moim zdaniem ostatni cyferka powinna być "0", ale ręki uciąć sobie nie dam:)

Z cytowaniem też ostatnio miałem problemy, zaznaczałem kogoś tekst a wychodziło że to ja napisałem:)



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 08, 2009 11:53

xxx?x: Wskazania serwisowe (ab 09/2000)
0 - Stały termin bez czujnika poziomu oleju (QG0)
1 - LONG LIFE (QG1)
2 - Stałe z czujnikiem poziomu oleju (QG2)
3 - (USA,Kanada)
xxxx?: Typ silnika (bis 07/1999)
0 - Diesel (TDI)
2 - Benziner
xxxx?: Liczba "k" prędkość (ab 08/1999)
3 - 4134 - 6 Cylinder
5 - 4182 - Wszystkie inne
6 - 4128 - 8-Cylinder W8


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości