Strona 1 z 1

MK2 silnik PF

: wt paź 06, 2009 18:42
autor: tadw
szukam kogoś kto się zna na silnikach PF i mógłby się zająć moim golfem. zobaczyć co z nim nie tak co mu dolega i ewentualnie się tym zająć lub polecić kogoś kto by mógł zrobić coś przy nim. PILNIE

: wt paź 06, 2009 19:06
autor: Byku21
Najlepiej kolego napisać u siebie na regionalnym by było,a co takiego dolega autku???

: wt paź 06, 2009 19:38
autor: tadw
żebym ja wiedział.

może opiszę ogólnie jak wygląda sprawa. Po oględzinach samochodu z kolegą SASgti stwierdziliśmy, że był to MK2 GT z silnikiem RP i miał przekładkę na PF'a. instalacja już była trochę rzeźbiona. Potem poprzedni właściciel założył gaz i była kolejna rzeźba wiązek w komorze silnika. wszystko jakoś chodziło aczkolwiek nie za dobrze do niedawna gdy zapaliłem samochód cofnąłem do tyłu i zgasł i od tamtego momentu już nie zapalił.

sprawdzałem iskrę na cewce i jak przekręcam stacyjkę to raz jest iskra ( jedna, po zapaleniu się kontrolek na desce) a potem po dalszym przekręceniu nie ma iskry w ogóle. aparat zapłonowy wymieniony z innego działającego samochodu z silnikiem PF, bo było podejrzenie, że to czujnik halla. komputer wymieniony, moduł zapłonowy wymieniony ( chyba moduł, takie coś z napisem telefunken na obudowie komputera) nawet wymieniłem kable na nie modzoną instalację z PFa i dalej nie działa.

i tu potrzebuję kogoś kto by przejrzał go i sprawdził co i jak, nie dam do mechanika, bo poogląda weźmie stówę (oby tylko) i powie, że nie wie co mu jest.

: wt paź 06, 2009 19:52
autor: Byku21
A gdzie jest do oglądnięcia jakbym miał wyjazd w trasę,żeby zajrzeć????

: wt paź 06, 2009 19:59
autor: tadw
wawa grochów

: wt paź 06, 2009 22:30
autor: jeryk10
Przedewszystkim zobacz czy koputer na pinie 14 ma zasilanie po zaplonie jest to kabel koloru ZOLTO CZARNY Dodatkowo sprawdz zasilanie na kostce od aparatu zaplonowego kabel CZERWONO CZARNY tez ma byc po zaplonie Jezeli koputer nie bedzie mial zasilania na tym pinie to nie bedzie iskry i tez aparat zaplonowy nie bedzie mial zasilania na kablu CZERWONO CZARNYM Dodatkowo sprawdz mase przykrecona do glowicy razem z kruccem weza nad skrzynia biegow I tez mase przy akumulatorze przy klemie minusowej