mk3 1,8 adz swap na 1,9 klekot TD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
co do ukladu paliwowego to bedziesz musial wywalic pompe paliwa, przewody moga zostac.
Tak jak gracek1906, pisze, łapy powinny pasowac, półosie tez, nie pamietam czy golf 3 ma zaslepke pod montaz "przyspieszacza zaplonu", zabawa ze swiecami zarowymi, ale mysle ze do zwyklego 1.9TD mozesz zalozyc instalacje z G2, a i nie wiem co z poduszkami silnika, mianowicie jak zakladalem do mnie diesla to kazdy twierdzil ze musza byc dieslowskie bo bedzie buda trzepac, 2 lata mam od benzyniaka i nic sie nie dzieje
[ Dodano: 06 Paź 2009 21:10 ]
)
Tak jak gracek1906, pisze, łapy powinny pasowac, półosie tez, nie pamietam czy golf 3 ma zaslepke pod montaz "przyspieszacza zaplonu", zabawa ze swiecami zarowymi, ale mysle ze do zwyklego 1.9TD mozesz zalozyc instalacje z G2, a i nie wiem co z poduszkami silnika, mianowicie jak zakladalem do mnie diesla to kazdy twierdzil ze musza byc dieslowskie bo bedzie buda trzepac, 2 lata mam od benzyniaka i nic sie nie dzieje

[ Dodano: 06 Paź 2009 21:10 ]
GAZ do zapalniczek!!!!! (bez obrazylwlw pisze:Jak jest jeszcze w dobrym stanie to zagazuj go i tyle

- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
skrzynie lepiej zmień bo przełożenia beda za krótkie do diesla.
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 21:27 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek, no mysle ze belcho99, wpadl na to i nie trzeba mu tego tlumaczyc 

Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 21:30 przez Mieniu_69, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapomniałeś jeszcze dodać, że i do kuchenekMieniu_69 pisze: GAZ do zapalniczek!!!!! (bez obrazy)

Wiesz co - nie napisałbym tego, bo daleki jestem od tego typu stwierdzeń, jak również od wojny benzyna-diesel.
Ale skoro tak to muszę: ROPA DO TRAKTORÓW!!! (bez obrazy

No i co - będziemy się tak przekomarzać jak dzieci zamiast użyć sensownych argumentów?
Chciałem tylko powiedzieć, że wywalanie zdrowego silnika i kosztowne przeróbki zwyczajnie nie mają sensu.
Ja nie twierdzę, że diesel jest zły. Ba, w wielu przypadkach będzie lepszy od benzyny, ale zrozumcie, że nie zawsze i nie za wszelką cenę. A niektórzy daliby się pokroić (jak mój dobry znajomy), aby tylko to był koniecznie diesel. Zupełnie bez sensu.
Ale ok, sorry za offtop. Twoje pieniądze, Twój wybór. Dodam tylko, że ma wzrosnąć podatek paliwowy, co odbije się na cenach ON, a benzyny nie.
A ja Ci powiem, że jak są spełnione pewne warunki (nie oszczędzamy na wszystkim - instalka musi być dobra i dobrze wyregulowana) to nie ma problemów z gazem - a ja i mój golf to najlepszy przykład. Mam naprawdę tanio (15-20zł / 100km w zależności od trasy, stacji LPG i buta) i bezproblemowo. I ja też jestem zadowolony. Niemal wszystkie negatywne opinie o gazie biorą się z partackiej roboty pseudo-instalatorów i ich gównianych (przepraszam za wyrażenie) często instalacji. Jeśli w dodatku ktoś zagazuje silnik na wykończeniu to mamy pełny obraz nieszczęścia. Ale to temat rzeka.
Prawda jest taka, że nawet jeżeli są jakieś niewielkie problemy, to biorąc pod uwagę zaoszczędzone pieniądze nie ma co się zastanawiać.
Prawda jest taka, że nawet jeżeli są jakieś niewielkie problemy, to biorąc pod uwagę zaoszczędzone pieniądze nie ma co się zastanawiać.
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 22:31 przez lwlw, łącznie zmieniany 1 raz.
A przecież wiesz, że wychodzi sporo modeli z fabryczna instalacja LPG albo CNG...Mieniu_69 pisze:zawsze twierdze ze jak skonstruowano go na benzyne to niech pali benzyne. Amen.
No dobra, sorki jeszcze raz za offtop, kończę.

Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 22:33 przez lwlw, łącznie zmieniany 1 raz.
wiem wiem, ale jakos mnie to nie przekonuje,lwlw pisze:fabryczna instalacja LPG albo CNG...

3maj sie lwlw
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 22:37 przez Mieniu_69, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
jeżeli mogę dodać coś offtopic, to powiem że jeżdżę na gazie 2 sezon i jak do tej pory byłem tylko raz na przeglądzie gwarancyjnym i nie mam żadnych problemów z autem, wieć gadanie gaz do zapalniczek nie ma najmniejszego sensu, a co do kolegi belcho99 to jeżeli ma możliwość zakupu części w dobrej kasie, ma warunki i wiedzę, aby swapa zrobić w miarę po kosztach to napewno nie jest to głupi pomysł zwłaszcza że swój silnik i skrzynie może sprzedać i jak dobrze pójdzie to wyjdzie na 0.
A to nadgorliwiec jeden.belcho99 pisze:będę chciał wbić w dowód bo w moim rejonie jest pewien taki uparty osobnik w takim srebrno niebieskim kombi kija siiiid i ten oto uparty człowieczek w ciągu 3 miesięcy trzepał mnie 8 razy profilaktycznie a ostatnio nawet testował na mnie swój nowy służbowy alkomat.
Moim zdaniem doszykuj to co masz i ciesz się jazdą. Bedziesz miał więcej rzeźby niż przy samej wymianie silnika. Negatywny scenariusz taki że wszsytko potrwa dłużej niż zakładasz, a i potem auta nie poznasz. Chyba że tak bardzo kochasz dłubać. Ktoś też dobrego diesla nie będzie się chciał pozbyć. Policz koszty jeszcze raz łącznie z ubezpieczeniem , duperelami, nabijaniem od nowa klimy itd. i podejmij decyzję. Naprawy i eksploatacja diesla niekoniecznie muszą być tańsze. Fakt że są i dobre strony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości