Problem ze wspomaganiem kierownicy.
: ndz paź 04, 2009 19:33
Witam.
Pisaliście o tym kilka razy ale nie znalazłem interesującej mnie odpowiedzi.
Mój problem polega na nie właściwej pracy wspomagania. Dokładnie chodzi o ciężką prace kierownicy po dłuższym postoju (noc) lub przy obecnych wieczorami temperaturach. Nie można swobodnie obrócić kierownicą zarówno w prawo jak i w lewo. Wyczuwalny jest duży opór tak jakby nie było wspomagania. Przy jego pokonywaniu należy użyć dużej siły i występuje coś takiego jak szarpnięcia i lekkie trzaski. Po pokonaniu tego oporu ( 2-4 razy ruch kierownicą w obie strony) wspomaganie działa dobrze. Wspomaganie było założone 2 tygodnie temu i przez 8 dni było ok. Płyn zalany to zielony febi i jest około max. Pasek jest nowy dobrze naciągnięy i się nie ślizga. Pompa pracuje cicho, bez zgrzytów i szumów. Nie ma luzów i wycieków. Wczoraj wymieniłem w niej zaworek i jeszcze raz płyn na ten sam.
Proszę o pomoc zanim wbiję się w jakieś duze koszta. Interesuje mnie czy może wymienić :
płyn na oryginalny z serwisu, pompę a może przekładnię.
Z góry dziękuję.
Pisaliście o tym kilka razy ale nie znalazłem interesującej mnie odpowiedzi.
Mój problem polega na nie właściwej pracy wspomagania. Dokładnie chodzi o ciężką prace kierownicy po dłuższym postoju (noc) lub przy obecnych wieczorami temperaturach. Nie można swobodnie obrócić kierownicą zarówno w prawo jak i w lewo. Wyczuwalny jest duży opór tak jakby nie było wspomagania. Przy jego pokonywaniu należy użyć dużej siły i występuje coś takiego jak szarpnięcia i lekkie trzaski. Po pokonaniu tego oporu ( 2-4 razy ruch kierownicą w obie strony) wspomaganie działa dobrze. Wspomaganie było założone 2 tygodnie temu i przez 8 dni było ok. Płyn zalany to zielony febi i jest około max. Pasek jest nowy dobrze naciągnięy i się nie ślizga. Pompa pracuje cicho, bez zgrzytów i szumów. Nie ma luzów i wycieków. Wczoraj wymieniłem w niej zaworek i jeszcze raz płyn na ten sam.
Proszę o pomoc zanim wbiję się w jakieś duze koszta. Interesuje mnie czy może wymienić :
płyn na oryginalny z serwisu, pompę a może przekładnię.
Z góry dziękuję.