Polo 1.2 chodzi na trzy cylindry rok 2003

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Polo 1.2 chodzi na trzy cylindry rok 2003

Post autor: edzio » ndz paź 04, 2009 19:11

Mój kolega ma taki problem ,silnik chodzi mu tylko na trzy cylindry i nie wie jak sobie z tym poradzic ,na Vagu zero błędów. Kod silnika AWY.Pilne :pub:



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz paź 04, 2009 19:15

Na szybko: odpalić, zdejmować po jednym z kabli wysokiego napięcia i obserwować pracę - jeśli zdejmie się kable z pracującego cylindra, praca silnika jeszcze się pogorszy; przy "trafieniu" na cylinder padnięty - nic się nie zmieni, gorzej mu nie będzie.
Teraz zająć się tym cylindrem: świeca (wymiana na inną), kabel zapłonowy, kopułka



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz paź 04, 2009 19:17

nie ma kabli WN :grrr:

[ Dodano: 04 Paź 2009 19:18 ]
kopułki też nie.
jakieś inne rady



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz paź 04, 2009 19:18

1.2 64KM ??
raczej będzie chodził na trzy cylindry bo tylko tyle tam jest...



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz paź 04, 2009 19:21

Qto pisze:1.2 64KM ??
raczej będzie chodził na trzy cylindry bo tylko tyle tam jest...
dzięki za odpowiedź przekaże koledze ,będzie spał spokojnie ,że nic jego autku nie dolega :bajer:



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz paź 04, 2009 19:23

Qto pisze:1.2 64KM ??
raczej będzie chodził na trzy cylindry bo tylko tyle tam jest...
Faktycznie, ktoś tu z kogoś stroi sobie żarty, może tych browarków co widać w pierwszym poście było za dużo...
Człowiek się "męczy" i myśli a tu..., ech!



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz paź 04, 2009 19:33

widzisz ZICO piszesz na oślep co ci na myśl przyjdzie,QTO był bardziej spostrzegawczy.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz paź 04, 2009 21:08

Fakt, napisałem na szybko, nie znam TEGO akurat silniczka, benzynowe mają przewody WN, niektóre też kopułki...
Lecz czy to powód by testować kolegów?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz paź 04, 2009 23:33

Fakt, że pytanie było trochę dziwne...ale Panowie dajcie spokój, nie ma się co sprzeczać.

[ Dodano: 06 Paź 2009 21:16 ]
dodam jeszcze że AWY ma chyba 54KM a nie tak jak podałem wcześniej 64KM...ale też trzy gary:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości