Silniczek krokowy mk3 1,8 ABS pb+lpg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
przem_uc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt sty 06, 2009 23:21
Lokalizacja: Łódź

Silniczek krokowy mk3 1,8 ABS pb+lpg

Post autor: przem_uc » ndz paź 04, 2009 18:15

Witam, po przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczyna cykać krokowiec. Jak silnik ma już za sobą chwilę pracy, to po przekręceniu stacyjki krokowiec już nie cyka.
Dwie uwagi: miewam kłopoty z zawieszaniem się obrotów oraz ostatnio zresetowałem kompa (2 razy) poszukując rozwiązania kłopotu z przełącznikiem bp/lpg/
Proszę o pomocne sugestie i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz paź 04, 2009 18:17

przem_uc pisze:po przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczyna cykać krokowiec
nie możliwe,bo tam nie ma czegoś takiego.



Awatar użytkownika
przem_uc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt sty 06, 2009 23:21
Lokalizacja: Łódź

Post autor: przem_uc » ndz paź 04, 2009 18:28

edzio pisze:nie możliwe,bo tam nie ma czegoś takiego.
Hmmm.... Krokowiec zaczyna - rzecz jasna - cykać w silniku, pod maską :] Tam jest na pewno.
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 18:28 przez przem_uc, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz paź 04, 2009 18:30

jest nastawnik przepustnicy



Awatar użytkownika
przem_uc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt sty 06, 2009 23:21
Lokalizacja: Łódź

Post autor: przem_uc » ndz paź 04, 2009 18:33

Nie będę się kłócił bo nie wiem na 100 % ale widzę, że jest

[ Dodano: 04 Paź 2009 18:45 ]
dodaję zdjęcie:
Obrazek

[ Dodano: 04 Paź 2009 18:46 ]
zaznaczony element cyka po przekręceniu stacyjki a przed odpaleniem silnika



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz paź 04, 2009 19:37

Sprawdz masy na silniku ktore sa przykrecone z boku alternatora czy nie sa luzne One tez powoduja ze krokowiec wlasnie sie tak zachowuje Orginalnie to sie nazywa regulator ustawienia przepustnicy Krokowiec tez moze sie nazywac wiadomo o co chodzi :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 418 gości