Strona 1 z 1

rosnace obroty

: pt paź 02, 2009 21:17
autor: ricki1988
Witam mam problem z golfem 3 1.6 na wtrysku wielopunktowym.Polega to na tym ze gdy wruce samochod na luz to obroty ida mi w gore do ok.2 tysi.Tak samo rosna przy hamowaniu bez i ze sprzeglem choc z troche mniej.Jaki i w czym widzicie tutaj problem prosze o fachowe rady:)

[ Dodano: 02 Paź 2009 22:44 ]
Na usterke czego Wam to wyglad??

: sob paź 03, 2009 00:31
autor: sewooo
silniczek krokowy sprawdź

: sob paź 03, 2009 13:08
autor: Drifter
czujnik położenia przepustnicy

: sob paź 03, 2009 13:17
autor: ociu
Masz pewnie cudowny silnik 1.6 AEE tu masz linka który powinien Ci pomóc...http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224640 moim zdaniem to podjedź do jakiegoś mechanika z VAG-iem niech Ci wyczyści porządnie przepustnice i odnowa zaadaptuje ją...

: sob paź 03, 2009 17:51
autor: ricki1988
Wymienilem przpustnice na nowa orginalna vdo zaadaptowalem i nie pomoglo.Najgorzej obroty gdy wrzoce na luz rosna puszczam gaz spadaj daje luz leca do ponad2 tysi tak samoprzy chamowaniu.Narazie nie mam kasy ale podejrzewam czujnik powietrza kolektora ssacego.Moze ktos wie czy ten czujik moze to powodowac czy cos innego??

: sob paź 03, 2009 19:15
autor: sHpAaKu
Zwróć uwagę podczas diagnostyki na napięcie ECU. Kiepski stan akumulatora protrafi sprawić przepustnica będzie piszczeć.

: sob paź 03, 2009 21:09
autor: ricki1988
Aha to mowicie ze wszystko wyjasni diagnostyka komputerowa.Spoko juz dawno chcialem to zrobic tylko salaty nie ma ale treba bedzie.Dzieki za rady jak ktos jeszcze borykal sie z podobnym problemem niech pisze jak sobie z nim poradzil.Dzieki

: ndz paź 04, 2009 21:07
autor: ociu
sHpAaKu pisze:Zwróć uwagę podczas diagnostyki na napięcie ECU. Kiepski stan akumulatora protrafi sprawić przepustnica będzie piszczeć.
Mi ciągle przepustnica piszczy po przekręceniu stacyjki na zapłon, to znaczy ze jest zwalona??? aku mam dobre zimą palił bez bólu....

: ndz paź 04, 2009 23:29
autor: sHpAaKu
Napisałem tak dlatego że miałem ten sam problem (piszczenie nowej) - wymieniłem w tym czasie baterie na nową. W vag-com porównałem napięcie ECU i były różnice.

: pn paź 05, 2009 08:32
autor: Zatochi
Sprawdź przewody podciśnienia czy gdzieś nie są dziurawe, zerwane lub niepodłączone... ja miałem podobny problem w 1.8 ABS i mechanik zrobił to i powiedział że był problem z wężykami podciśnienia...