Nie Rowna praca silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MICHAS813
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 21:00
Lokalizacja: PŁAWNO
Kontakt:

Nie Rowna praca silnika

Post autor: MICHAS813 » czw paź 01, 2009 21:04

Witam serdecznie. Posiadam Golfa MK3 1,8 90 KM BENZYNA + LPG OZNACZENIE SILNIKA TO ABS ROK PRODUKCJI 1993.Moj problem polega na tym,ze pewnego dnia umyłem silnik i wszystko od tego sie zaczeło. Auto nie pracuje równo na wolnych obrotach wachaja sie od 800 po czym spadaja na 600. Znow podczas jazdy wychodzi na to,ze glubi zapłon.Sprawdziłem juz wszystko zmierzyłem cisnienie na zimnym i goracym silniku i na kazdym cylindrze cisnienie jest jednakowe i wynosi 12. Nastepnie zaczalem podmieniac rozne podzespoły,takie jak zalozylem dwie rozne cewki,dwa sprawne aparaty,załozylem nowe swiece NGK nowa kopulke i palec BERU nowe przewody SENTECH sprawdziłem sonde i wskazania sa od 0,2 V do 1 volta podmieniłem sterownik oraz czujnik temperatury cieczy. Sprawdzilem wszystkie podcisnienia bylem podpiac auto pod dwa rozne urzadzenia diagnostyczne,ktore nic nie wykazały i nadal jest to samo nie zaleznie od temperatury silnika. Pomozcie prosze,co robic?


DZIĘKUJE Z POWAŻANIEM MICHAŁ

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw paź 01, 2009 21:20

ja bym stawiał przewody WN, ale jak piszesz, że po umyciu takie cyrki, potem wymieniłeś cały układ zapłonowy i nic się nie zmieniło to obstawiam na wtyczki przy wtrysku, może one dostały wody, styki mogły zaśniedzieć pod wpływem wody i nie ma przejścia pradu - sprawdź to.


Obrazek
Obrazek

MICHAS813
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 21:00
Lokalizacja: PŁAWNO
Kontakt:

Post autor: MICHAS813 » czw paź 01, 2009 21:23

Wszystko sprawdzilem kilkakrotnie zadnych bledow w sterowniku a obrotow jak nie trzymal tak nie trzyma ...


DZIĘKUJE Z POWAŻANIEM MICHAŁ

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » czw paź 01, 2009 21:56

Może łapie gdzieś "lewe powietrze" ? Sprawdzałeś to ?



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » czw paź 01, 2009 22:04

sprawdź wąż podciśnienia do serwo.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

MICHAS813
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 21:00
Lokalizacja: PŁAWNO
Kontakt:

Post autor: MICHAS813 » pt paź 02, 2009 18:49

Pim pisze:sprawdź wąż podciśnienia do serwo.


Sprawdziłem waz do Serwa i wszystkie podcisnienia i jest Ok. A silnik nadal faluje.Normalnie mam juz dosc. Co dalej?


DZIĘKUJE Z POWAŻANIEM MICHAŁ

kindlar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn paź 15, 2007 09:45
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: kindlar » pt paź 02, 2009 19:41

Sprawdź silnik krokowy na przepustnicy.



MICHAS813
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 21:00
Lokalizacja: PŁAWNO
Kontakt:

Post autor: MICHAS813 » pt paź 02, 2009 19:56

kindlar pisze:Sprawdź silnik krokowy na przepustnicy.


Krokówke tez sprawdziłem. Po odpieciu obroty znacznie rosna,lecz nadal faluja. Wiec i to odpada.


DZIĘKUJE Z POWAŻANIEM MICHAŁ

kindlar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn paź 15, 2007 09:45
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: kindlar » sob paź 03, 2009 13:25

Zresetuj kompa. Sprawdzałeś sondę lambda?



geeman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 22:32
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: geeman » sob paź 03, 2009 13:32

Hej:)
Co to znaczy sprawdz silnik krokowy?? Trzeba go polizać czy jak?:) Mnie tez obroty falują i czuje wibracje w kabinie na biegu jałowym.



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » pn paź 05, 2009 09:17

Dobra metoda na sprawdzenie krokówki jest najpierw jej odpięcie i sprawdzenie czy silnik zmienia obroty itp oraz :

odpalamy silnik, włączamy nagle długie i ogrzewanie tylnej szyby. Obroty powinny na chwile spaść o jakieś 100-200 i po chwili wzrosnąć do poprzedniej wartości.

Jak tak jest to krokowiec ok.
]



Sprawdz kolego jeszcze zachowanie silnika po odpinaniu wtyczek od wtrysku.


Przejrzyj instalacje idącą do wtrysku(może pod tą zabudową na pokrywie zaworów co jest przetarte itp) oraz do aparatu zapłonowego(na wszelki). Ktoś gdzieś może kiedyś coś lutował/łączył na inny dziwny sposób i ześwirowało.


Jeszcze apropos lewego - sprawdź przy odpalonym silniku czy jak przechylasz(smiało;) ) wtrysk(w dowolnym kierunku) to się coś zmienia i czy czasem nie słychać nagle syczenia.
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 09:18 przez Pim, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

MICHAS813
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 21:00
Lokalizacja: PŁAWNO
Kontakt:

Post autor: MICHAS813 » pt paź 09, 2009 19:14

Pim pisze:Dobra metoda na sprawdzenie krokówki jest najpierw jej odpięcie i sprawdzenie czy silnik zmienia obroty itp oraz :

odpalamy silnik, włączamy nagle długie i ogrzewanie tylnej szyby. Obroty powinny na chwile spaść o jakieś 100-200 i po chwili wzrosnąć do poprzedniej wartości.

Jak tak jest to krokowiec ok.
]



Sprawdz kolego jeszcze zachowanie silnika po odpinaniu wtyczek od wtrysku.


Przejrzyj instalacje idącą do wtrysku(może pod tą zabudową na pokrywie zaworów co jest przetarte itp) oraz do aparatu zapłonowego(na wszelki). Ktoś gdzieś może kiedyś coś lutował/łączył na inny dziwny sposób i ześwirowało.


Jeszcze apropos lewego - sprawdź przy odpalonym silniku czy jak przechylasz(smiało;) ) wtrysk(w dowolnym kierunku) to się coś zmienia i czy czasem nie słychać nagle syczenia.

Wszystko sprawdziłem i ustawiłem zaplon tak jak powinien byc i teraz jest dobrze.Gdy jest przyspieszony o 2-3 stopnie do gazu,to wtedy faluja. Tyle,ze teraz jest mułowaty i ma dziure przy 2500 tysiaca obrotów.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 336 gości