Strona 1 z 1

1.8 RP z LPG Przerywanie na benzynie.

: czw paź 01, 2009 08:39
autor: t1omek
Witam mam od niedawna problem ze swoim RP-kiem. Posiada instalację LPR I generacji i na lpg jest wszystko ok, problem jest natomiast na benzynie. Samochód przerywa na benzynie a wraz z przerywaniem słychać "cykający" przekaźnik pompy paliwa. To przerywanie przekaźnika nasila się w momencie hamowania silnikiem zarówno na LPG jak i PB. do tej pory sprawdzałem wszystkie połączenia pomiedzy ECU a skrzynką przekaźników, sprawdziłem przekaźnik pompy też jest dobry Masa sterujaca ECU jest ok na przekaźniku pełne napięcie zasilania. Problem ujawnia się dopiero w czasie jazdy, po połączeniu pompy na krótko jest ok na PB więc problem musi być gdzieś po stronie ECU. Miał już ktoś już taką usterkę? Dodam że LPG wyposażone jest w przekaźnikk resetowania ECU Ma ktoś może rozpiskę pinów do tego ECU? Pozdro

: czw paź 01, 2009 13:34
autor: pablo_vw
kolego na 99% siada ci pompa paliwa a nie przekaźnik :), za dużo na podtlenku LPG jeździsz i tyle, zaciera ci się :goof:
podlacz pompe od kogos innego lub od razu leć i kup nową

: czw paź 01, 2009 14:06
autor: t1omek
Fakt problem wystąpił nagle w czasie jazdy na PB. Samochód regularnie palony na PB paliwo w zbiorniku jest. Zobaczę jak będzie po dłuższej jeździe bez przekaźnika ze zworą. Jeżeli będzie ok to raczej nie wina pompy.

: czw paź 01, 2009 23:17
autor: pablo_vw
t1omek pisze:akt problem wystąpił nagle w czasie jazdy na PB. Samochód regularnie palony na PB paliwo w zbiorniku jest. Zobaczę jak będzie po dłuższej jeździe bez przekaźnika ze zworą. Jeżeli będzie ok to raczej nie wina pompy.
tak nie rób lepiej...
podmień pompę od kogoś, jak pomogłem kliknij pomógł przy poście
pozdro!

: pn paź 05, 2009 19:43
autor: t1omek
Jednak myliłem się bez przekaźnika pompy ze zworą objaw jest nadal. Myśle że to ECU ma przerwe w zasilaniu jest jeszcze jakiś przekaźnik który ma coś wspólnego z zasilaniem ECU? Czytałem gdzieś o przekaźniku w którym pada dioda który to przekaźnik?

: pn paź 05, 2009 22:11
autor: guti
pablo_vw pisze:jak pomogłem kliknij pomógł przy poście
a chcesz bana ???

: śr sty 27, 2010 07:38
autor: t1omek
Problem rozwiązany. Słaba masa na przewodach ECU podłączonych do silnika. To powodowało że w czasie jazdy pompa traciła zasilanie. Przy okazji znalazłem zakamuflowany przewód od sondy lambda był urwany i schowany hehe. Pozdro!