Strona 1 z 1

nagrzewnica

: sob lis 12, 2005 17:27
autor: rafal.d
siemka.czy ktos wie jak mozna sie dostac do nagzewnicy w mk2.prosze o rady ,zbliza sie zima a nie chce marznac :grin:

: sob lis 12, 2005 19:53
autor: tomek26106

Re: nagrzewnica

: sob lis 12, 2005 20:04
autor: Razal
rafal.d pisze:siemka.czy ktos wie jak mozna sie dostac do nagzewnicy w mk2.prosze o rady ,zbliza sie zima a nie chce marznac :grin:
generalnie w MkII jest nieco mniej problemów niż w MkIII :hmm: .

Proponuję zacząć od odkręcenia półki znajdującej się pod kierownicą, następnie półki znajdującej się pod schowkiem, potem centralna konsola i to na tyle jeśli chodzi o środek.

następnie jak już dojdziesz do czarnej obudowy znajdującej się za centralną konsolą poodpinaj delikatnie kanały powietrzne dochodzące do niej z prawej i lewej strony (ostrożnie bo zatrzaski plastikowe lubią się łamać i stwarzają wrażenie jednorazowych ;)).

Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami (chyba że masz 1,3 ;) dokładniej na ściance grodziowej ) oczywiście odpinasz węże dochodzące do kabiny są w tych samych okolicach co śruby. Dalej wyciągasz całąobudowę, wymieniasz chłodniczkę (i tu nie polecam żadnych używanych - nowa kosztuje ok. 150zł i jest pewna). Dalej składasz ostrożnie wszystko w sensowną całość i możesz się ogrzewać do woli :bigok: GENERALNIE WSPÓŁCZUJE WSZYSKIM KOGO TO SPOTYKA - robota średnio przyjemna, ale dobrze że chcesz to sam zrobić, bo mechanicy rządają za tą robotę nawet 400zł i często z pośpiechu po takiej robocie wszystko lata i skrzypi itd.

Wymaga cierpliwości !!

Pozdrawiam...

: ndz lis 13, 2005 14:16
autor: rafal.d
dzieki za rady jutro sie za to zabieram ,mamnadzieje ze dam rade.napewno dam znac

: ndz lis 13, 2005 14:32
autor: Paweł Marek
Razal pisze:Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami
Trzy są śróby od strony komory silnika. W każdym razie tyle było w mojej jettcie. Fakt że tą trzecią wyrwałem z plastiku bo też o niej zapomniałem :(

Nic o tym nie wiem ....

: ndz lis 13, 2005 17:43
autor: Razal
Paweł Marek pisze:
Razal pisze:Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami
Trzy są śróby od strony komory silnika. W każdym razie tyle było w mojej jettcie. Fakt że tą trzecią wyrwałem z plastiku bo też o niej zapomniałem :(
Ja w MkII na 100% miałem dwie - może JETTA ma trzy - bo to przecie JETTA :hmm:

Pozdroo...