Rp-ek nie odpala.. POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Rp-ek nie odpala.. POMOCY

Post autor: dm414 » wt wrz 29, 2009 21:26

a wiec tak mam problem.. ostatnio jechałem swoim mk2 RP, bez gazu.. zrobiłem ok 15km, normalną prędkością (100-110) wiec auto było rozgrzane.
i ustawiłem się z kumplem na kreskę
a wiec tak jedynka do odcinki dwójka. odcinka przez chwile trójka i zgasł..
i już nie chce odpalić..
otworzyłem maskę przy gaźniku trochę paliwa rozlanego (na kolektorze).. i swąt paliwa spod maski..

i teraz trup nie chce odpalić.. co to może być.. paliwo jest w baku :grin:

świece wyczyszczone nie jest zalany

macie jakieś rady co zrobić??
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 21:26 przez dm414, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » wt wrz 29, 2009 22:06

pierwsza rada, nie stawaj wiecej na kresce

a tak serio, sprawdz czy dochodzi paliwko, pompa filtr itd



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » wt wrz 29, 2009 22:15

a gdzie znajdę filtr paliwa.. bo nie mogę znaleźć??

pompka jest tylko to na zewnątrz?? pod podłogą??


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » wt wrz 29, 2009 22:17

ukiloki-dobrze napisał- a poza tym RPek nigdy nie ciągnie juz przy odcince. lepiej zmieniac wczesniej bieg -przy 4500obr. max, wsadz węzyk do słoika i niech ktos kreci rozrusznikiem -jesli paliwpo nie poleci zacznik id bezpiecznika i przekażnika a pozniej pompe paliwa. pozdro. filtr paliwa przy tylnej belce a pompa paliwa w baku tez
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 22:19 przez bombel-g2, łącznie zmieniany 1 raz.


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » wt wrz 29, 2009 22:31

ok jutro będe szukał.. a powiedzcie mi czy ta guma pod gaźnikiem jest wymienna?? bo ma rozebrany to bym wymienił na nową.. ile to może kosztowac


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » wt wrz 29, 2009 22:34

podstawa pod monowtrysk jest wymienna-ale czemu chcesz wymienic -jesli masz sciągniety wtrysk mozesz obejżec z bliska- kosztuje ponad 100zł nowa. poducha.jesli jest nie równa ma cholernie nie równe obroty i silnik zle pracuje- prawienie mozliwa jazda- zalezy jakie mocnę uszkodzenie- z reguły pękają ze starosci....
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 22:35 przez bombel-g2, łącznie zmieniany 1 raz.


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » wt wrz 29, 2009 22:48

jezdzic sie da ale poci sie przy gazniku.

[ Dodano: 29 Wrz 2009 22:49 ]
a jaki przekaznik jest od pompy?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » wt wrz 29, 2009 23:44

dm414, najpierw się zdecyduj czy masz RPeka czy gaźnikowca, a później będziemy radzić


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » śr wrz 30, 2009 23:22

panowie dalej jest problem. paliwo dochodzi. silnik kreci ale nie odpala i zalewa go za kazdym razem. w kopolce zrobilo dziure. to wymienilem kopulke, palec i kable WN. aha koszt gumy pod wtrysk 26zl. a nie ponad 100 jak pisaliscie wyzej.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » czw paź 01, 2009 00:54

Ja się nie znam, ale zapłon masz dobrze ustawiony?
A co do gumy to pewnie ta za 100 była by dobra. Kumpel kupił parę miesięcy temu do AAMa taką za 30 zł i już jest spękana


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » sob paź 03, 2009 18:13

i juz wszysko jasne.. spalony komputer cały. już wymieniony i jeździ.. :green_fuck:


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob paź 03, 2009 18:21

dm414 pisze:otworzyłem maskę przy gaźniku trochę paliwa rozlanego (na kolektorze).. i swąt paliwa spod maski..
dm414 pisze:w kopolce zrobilo dziure
dm414 pisze:i juz wszysko jasne.. spalony komputer cały. już wymieniony i jeździ..
- czyli rozumiem, ze przyczyuną wypalenia dziury w kopólce i wylanai się paliwa na kolektor ssący był spalony komputer - to ciekawe, co piszesz....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 468 gości