Strona 1 z 2

: sob lis 12, 2005 21:19
autor: Tomasz Żaguń
Napewno regulacja gazu a co dobenzyny to silniczek krokowy lub stabilizator biegu jałowego - jak zwał tak zwał ale to może być to.Może być jeszcze podstawa gumowa pod gażnikiem uszkodzona to na obu paliwach będzie świrował bo lewe powietrze będzie brał.

: ndz lis 13, 2005 20:19
autor: slawekwro
ja miałem tak w swoim 1.8 gx podkręciłem śrubke na parowniku i narazie jest ok

: ndz lis 13, 2005 20:49
autor: cosmaty1986
To na 98 % jest silownik wolnych obrotow ale nie oplaca sie tego naprawiac (w ASO koszt silownika ok. 1200 zl. a uzywany jest nie osiagalny) lepiej kupic nowy gaznik (nie elektroniczny) najlepiej jeszcze z kolektorem (koszt ok.200 - 250 zł) na srocie. Mam to samo ale moj lubi tez czasem zgasnac na jalowym.narazie brak funduszu na naprawe wiec bede jezdzil takim... Pozdrawiam

: ndz lis 13, 2005 21:05
autor: Jacenty80
Ten silnik to pewnie PN. Miałem ten sam problem z nim. To własnie ten silownik, o którym pisze cosmaty1986 lubi padać (taki biały po prawej stronie jak spojrzysz pod maskę na gaźnik. nazywa sie to dokładnie nastawnik przepustnicy.). Mi się udało kupic na szrocie cały taki gaźnik za 120zł. Na razie "gra i buczy". Ale może faktycznie łapie lewe powietrze na tej gumie...
Pozdrawiam

: ndz lis 13, 2005 22:17
autor: Jacenty80
Moze przewody idace od kompa do tego silownika padly...sprawdz...i sprawdz jeszcze ten czujnik niebieski temperatury przy glowicy

: pn lis 14, 2005 23:20
autor: cosmaty1986
Gosc na srocie polecal zamiast elektronicznego Pierburga zwykly gaznik od Sierry z automatycznym ssaniem (70-80 zl.) Mowil ze Pierburga nie oplaca sie naprawiac bo to drogie jest w utrzymaniu a czesci sa praktycznie dostepne tylko w ASO i do tego sa okropnie drogie. Gaznik ten byl montowany tylko 2 lata stad te klopoty z uzywanymi czesciami.

: pn lis 14, 2005 23:34
autor: Tomasz Żaguń
To piu bur 2 e-e to poprostu model gażnika pierburg 2e-e czyli ta część (cały gażnik)

: pn lis 14, 2005 23:44
autor: Adam1
nie dawaj się ładować w gazniki od sierry najpewniej padł Ci elektro zawór nastawiania przepustnicy ew teżmasz nieszczelny którys z przewodów podciśnieniowyck ...polecam uruchom silnik i po kolei odłączaj od niego wszystko az dojdziesz przyczyny. Większośc mechaników ma w dupie gażnik 2EE miałem ten problem w serwisie VW powiedzieli mi żebym gażnika szukał a tu okazało siętak jak mówisz że kiedy ręką zamykałemprzepustnice to byłooka jak puściłem to głupiał...Przyczyna była nieszczelna membrana w elektrozaworze. nowy kosztował 800 zł a regererowany 150 i ma gwarancje na rok więc po co płacić za starego rupa jak dobre było to co miałeś ...Napraw zawór tj. oddaj go do regeneracji lepsze to jak rzeżby wstawiać
a samochodu nie oszukasz jak się psuje to trzeba naprawić...
:hmm:

: wt lis 15, 2005 00:18
autor: rudy102
Korzystając z okazji iż podobny problem tzn. z obrtotami mam pytanko>
W moim Golfie mk2 1.8 GU na jałowym biegu , na niskich obrotach autko dostaje zaje...stych
wibracji, aż radio mi wypada :grin: Na obrotomierzu wskazuweczka poniżej 800.
Wiem ,że powinna być prawie pod 1000 na wolnych i kiedy delikatnie nacisnę pedał gazu wibracje ustają. Oczywiście na benzynie.
Jak wtakim przypadku podkręcić obroty na wolnych,, tzn. czy zrobię to sam i jak czy też tylko mechanior i w takim przypadku ile mnie skasuje!!!