Po pierwsze chciałbym się przywitać;) To moj pierwszy post lecz fotrum juz nieraz mi pomogło i jestem stałym bywalcem;)
Przechodząc do rzeczy! Niedawno zauważyłem wyciek oleju wspomagania przez pękniętą osłonę drążka kierowniczego... Przekopałem forum ale przerazają mnie trochę porady że trzeba maglownice regenerować. Wspomaganie chodzi dobrze, nie buczy, nie hałasuje.
Czy wystarczy kupić nową osłonę drążka kierowniczego i ewentualnie jakieś uszczelki maglownicy, czy faktycznie nadaje sie ona już do regeneracji?
Jesli wystarczy wymienić uszczelki to prosił bym o podesłanie lub opisanie gdzie one znajdują się w maglownicy, najlepiej by było dostać w łapy jakis schemat (google przeszukane, forum przeszukane i nic nie znalazłem prócz opisu jak regenerować maglownice http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... maglownica)
Pozdrawiam i czekam na jakieś rady!!
Szymon
Wyciek oleju wspomagania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
niestety taka prawda, poszło uszczelnienie maglownicy - też tak miałem ale z dwóch stronZZippo pisze:porady że trzeba maglownice regenerować.

to nic nie da bo olej będzie się zbierał w osłonie a i tak z czasem wypłynie z niejZZippo pisze:Czy wystarczy kupić nową osłonę drążka kierowniczego i e
do póki jest olej to będzie się normalnie zachowywać, ale z czasem olej wycieknie przez nieszczelność i zacznie pompa wyć i nie będzie wspomaganiaZZippo pisze:Wspomaganie chodzi dobrze, nie buczy, nie hałasuje.
ja nie znalazłem żadnych zestawów naprawczych, poza tym trzeba mieć narzędzia by osadzić nowe uszczelnienie w obudowie maglownicyZZippo pisze:ewentualnie jakieś uszczelki maglownicy
wszystko wskazuje że takZZippo pisze:czy faktycznie nadaje się ona już do regeneracji
dodam tylko że kosztowało mnie to wszystko 700zł z wymianą - starą maglownice zostawiłem na warsztacie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości